kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

NeuroOn

Smart sleep mask

Klient

Inetliclinic

Co zrobiliśmy

Branding – logo & identyfikacja wizualna
Materiały sprzedażowe
Strona www – Concept, UX, UI, Interaction Design
Aplikacja mobilna
Sesja zdjęciowa
Inne materiały BTL
Display

NeuroOn to inteligentna opaska na oczy, stworzona przez firmę Inteliclinic w celu monitorowania i aktywnego wpływania na jakość snu. Zlecenie nie było typowe, bo potrzeba brandingu pojawiła się dopiero po prezentacji produktu w ramach kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze. Do gotowej opaski należało stworzyć key visual, przygotować strategię komunikacji oraz opracować stronę internetową i aplikację.

Aby zrozumieć ideę NeuroOn, trzeba odnieść się do rzeczywistości ciągłego braku czasu. Coraz szybsze życie i większa ilość bodźców sprawiają, że aby poprawnie funkcjonować, mózg potrzebuje solidnej regeneracji, jaką jest sen. Niestety – często nieprawidłowy.

Naukowcy badający to zagadnienie wydzielili cztery kluczowe fazy: zasypiania, snu płytkiego, snu głębokiego oraz REM. Określili też, że cały cykl trwa około 90 minut. Do pełnej regeneracji dorosły człowiek potrzebuje od czterech do sześciu pełnych cykli w ciągu doby. Zdecydowana większość osób śpi monofazowo, raz w ciągu doby. Jednak wybitni ludzi, tacy jak Leonardo da Vinci czy Salvador Dalí, stosowali zupełnie inne rozwiązanie: sen polifazowy – serię kilkukrotnych krótkich drzemek. Problemem jednak jest to, że tego rodzaju sen trudno samemu kontrolować. Twórcy NeuroOn postawili sobie za cel rozwiązanie tej kwestii.

Sprzedać ideę

Proces brandingowy rozpoczęto od poznania grupy docelowej, którą tworzyły osoby zainteresowane rozciągnięciem swojego dnia o kilka dodatkowych godzin, otwarte na nowe technologie. Wśród potencjalnych nabywców urządzenia byli też często podróżujący samolotami, zmieniający strefy czasowe, a więc narażeni na efekty tzw. jet lag. Testy pokazały, że NeuroOn łagodzi skutki tego zjawiska. Należało tę ideę ubrać w formę wizualną. W tym tonie zaprojektowane zostały materiały sprzedażowe, takie jak foldery, wizytówki oraz ulotki i roll-upy.

Strona internetowa

Strona internetowa utrzymana w czarnej stylistyce nawiązuje do nocy i kojarzącego się z nią snu. Jedynie jarzeniowe elementy call to action przyciągają uwagę użytkownika.

Polifazowy sen

Kluczowa do obsługi opaski jest aplikacja mobilna, która prowadzi pełną analitykę snu, ułatwia zaplanowanie drzemki, tzw. power nap, oraz pomaga walczyć z objawami jet lag. Założeniem projektowym były tu przede wszystkim funkcjonalność oraz intuicyjność. Bardzo ważna była też architektura pozwalająca na prezentację dużej ilości danych w prosty i przejrzysty sposób.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Language Assessment by Accent for Professionals

Digital first! Jak zbudować pozytywne customer experience, wzmocnić wizerunek marki i zaprojektować branding, który trafia do grupy docelowej.

Cirrus LED

Audyt i warsztaty UX/UI, projekt UX, projekt graficzny landing page’a i nowej strony internetowej dla wiodącego, amerykańskiego producenta rozwiązań dla wyświetlaczy LED

CREATON

Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję