kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

AON

Globalny wizerunek na miarę lokalnych potrzeb, czyli wsparcie firmy AON w zakresie działań employer brandingowych

Klient

AON

Zakres prac:

Audyt UX – strona HR
UX / UI stron www
Development
Generator newslettera dla działu HR
Projekt oklejenia tramwajowego
Animacja na 15-tą rocznicę istnienia polskiego oddziału
Projektowanie materiałów digital

pracaaon.pl

Korporacja Aon działa w ponad 120 krajach na całym świecie. To lider rynkowy w segmencie zarządzania ryzykiem, pośrednictwie ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym, a także doradztwie i outsourcingu w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Ich polski oddział korporacji w zarządzaniu kompleksowymi działaniami employer brandingowymi i marketingowymi potrzebował wsparcia. Potrzebował nie tylko agencji, ale partnera biznesowego do stałej obsługi w obszarze usprawnienia bieżących projektów oraz długofalowego wsparcia technologicznego.

W ramach współpracy powierzono nam zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony internetowej, pełniącej funkcję serwisu rekrutacyjnego w Polsce. Naszym celem było zaprojektowanie responsywnego serwisu, który ułatwiła kandydatom znalezienie i aplikowanie na stanowiska, które w pełni odpowiada ich kompetencjom. Ponadto, chcieliśmy jasno podkreślić wszystkie inicjatywy podejmowane przez markę, które czynią firmę atrakcyjnym miejscem pracy.

Nasz klient ma wiele oddziałów w różnych miejscach na całym świecie. Wiedzieliśmy, że musimy pracować z jasno określonymi wymaganiami i wyznacznikami brandingowymi marki. Nadrzędnym celem w tego typu projektach jest nie tylko spełnienie oczekiwań biznesowych klienta, ale także zachowanie tożsamości marki oraz spójności we wszystkich zaprojektowanych i wdrożonych materiałach marketingowych. Musieliśmy jednak odróżnić polski oddział od konkurencji i dostosować go do lokalnego rynku.

Kreatywne i świeże podejście

Zanim zaczęliśmy pracę nad nową stroną rekrutacyjną, przeprowadziliśmy kompleksowy audyt UX poprzedniej wersji strony. Wnioski, które z niego wyniknęły, pozwoliły nam na wdrożenie zmian, które polepszają doświadczenia użytkowników, a tym samym realizują cel biznesowy klienta: zwiększenie liczby aplikantów i zbudowanie rozpoznawalnej na rynku marki. Aon to nowoczesna organizacja, dlatego  wygląd nowej strony został zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi w projektowaniu trendami.

Proste i przyjemne doświadczenie użytkownika

Celem nowej strony było zachęcenie i skierowanie potencjalnych kandydatów do dostępnych ofert pracy. Chcieliśmy, aby indywidualni użytkownicy szybko znajdowali pozycje odpowiadające ich doświadczeniu. W rezultacie uprościliśmy ścieżkę użytkownika, opracowując tagi związane z lokalizacją i określonymi kategoriami stanowisk, co sprawiło, że kandydaci mogą bez trudu aplikować na otwarte stanowiska, które pokrywają się z ich kompetencjami.

 

 

 

Myśląc przyszłościowo

W projektach myślimy długofalowo i rozwiązujemy wszystkie potencjalne problemy już na początku współpracy: przygotowaliśmy stronę w taki sposób, aby można było ją łatwo modyfikować wewnętrznymi zasobami firmy. Dzięki temu, jeśli nasz klient chciałby dodać kolejną lokalizację lub sekcję do serwisu, jest w stanie zaktualizować funkcjonalność bez konieczności zwracania się do programistów czy ponownego przebudowywania całego systemu.

Kolejnym z naszych projektów dla Aon było przygotowanie generatora newsletterów dla działu HR. Problemem, jaki zdiagnozowaliśmy wspólnie z klientem, było poświęcanie wielu godzin pracowników działu HR, aby przy okazji każdej wysyłki organizować i kategoryzować oferty pracy z całego świata, aby wybrać te, które były odpowiednie dla ich lokalizacji oddziału.

Aby pomóc klientowi w rozwiązaniu nieefektywnego procesu wysyłki newsletterów, stworzyliśmy proste narzędzie online oparte na wgrywaniu plików z danymi i wyborze wybranej kategorii. Następnie system automatycznie generuje newsletter, który jest od razu gotowy do wysyłki. Zaprojektowane przez nasz zespół narzędzie, skróciło cały proces generowania newslettera do czterech minut, oszczędzając czas i koszty oraz eliminując błąd ludzki.

Wzrost liczby kandydatów

Dzięki naszym starannie przemyślanym rozwiązaniom UX / UI, projektom graficznym i strategii komunikacji udało nam się stworzyć stronę internetową i inne materiały marketingowe, które mocno podniosły świadomość możliwości rozwoju kariery w Aon i przykuły uwagę odbiorców. Oprócz nowej, wciągającej strony internetowej i wygodnego generatora newslettera, zaprojektowaliśmy również oklejenia tramwajowe na lokalnych liniach, aby realizować cel zwiększenia świadomości marki wśród odbiorców.

Nowoczesna i troskliwa marka

Udało nam się wypozycjonować Aon jako firmę nowoczesną z przyszłościowym podejściem, w której pracownicy mogą poszerzać swoją wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, czując przy tym pełne wsparcie działu HR firmy. Podkreśliliśmy opiekuńczy charakter organizacji nie tylko w sferze digital, ale także wykorzystując reklamę zewnętrzną i oklejenia tramwajowe.

Globalna marka – lokalne potrzeby

Celem naszej pracy było przedstawienie polskiego oddziału jako wyraźnej części globalnej rodziny Aon, dostosowując się jednocześnie do potrzeb i oczekiwań lokalnego rynku. Zoptymalizowaliśmy koszty dla naszego klienta, dostarczając rozwiązania, które eliminują błędy ludzkie i oszczędzają czas. Utrzymujemy stałą współpracę z klientem, nadal wspierając markę i cele biznesowe oraz zapewniamy stałe wsparcie technologiczne.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Link4

Kompleksowa obsługa marki w projektowaniu materiałów print i digital

Galperin

Logotyp i projekt aplikacji mobilnej dla nowoczesnej usługi finansowej

Language Assessment by Accent for Professionals

Digital first! Jak zbudować pozytywne customer experience, wzmocnić wizerunek marki i zaprojektować branding, który trafia do grupy docelowej.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję