Funktional otrzymał nagrodę Indigo Design Award już czwarty rok z rzędu. Tym razem został nam przyznany tytuł SILVER w kategorii “Food – Other” oraz BRONZE w kategorii “Packaging Design”. Obydwie nagrody dostaliśmy za projekty realizowane dla norweskiej marki NorSweet.

Docenione projekty z całego świata

Konkurs Indigo Design Award wyróżnia najlepsze i najbardziej wyjątkowe projekty z całego świata w pięciu kategoriach: projektowanie graficzne, projektowanie cyfrowe – projektowanie UX i UI, projektowanie mobilne, branding i projektowanie na rzecz zmiany społecznej. W jury konkursu zasiada kilkanaście osób – znani kreatorzy, artyści, projektanci, graficy, wizjonerzy. Funktional zostało w tym roku docenione w dwóch kategoriach – “Food – other” oraz ” Packaging design” za ten sam projekt – branding przygotowany dla NorSweet, marki której oferta może dokonać znaczącej zmiany w segmencie produktów smart food.

Nowy gracz na rynku zdrowej żywności

NorSweet to firma, która narodziła się w Norwegii. To nowy gracz na rynku zdrowej żywności, który stawia na produkty przygotowane tylko z naturalnych składników i w 100% bez cukru. Projektując dla NorSweet, mieliśmy jasno określoną wizję – wizerunek marki ma zachęcać do sięgania po produkty zdrowe, a także nakłaniać do podejmowania świadomych wyborów żywieniowych. Jak tego dokonaliśmy? Poprzez kolorowy i nowoczesny branding “ożywiliśmy” wizerunek marki – wnieśliśmy do niego radość, która naszym zdaniem powinna kojarzyć się ze zdrowym odżywianiem i dobrym samopoczuciem. I właśnie za taki efekt końcowy zostaliśmy docenieni.

Projekt realizowany dla NorSweet zdecydowanie wyróżnia się wśród konkurencji z branży, dzięki oryginalnym i minimalistycznym ilustracjom stworzonym przez nasz zespół projektowy. Takie nagrody jak ta, to ogromna radość i wyróżnienie, ale przede wszystkim duża dawka motywacji i kolejny powód do tego, by podejmować kolejne wyzwania projektowe. Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z klientami, z którymi możemy współpracować kompleksowo. Dla firmy NorSweet mieliśmy bowiem przyjemność tworzyć nie tylko sam branding, ale przygotowaliśmy także strategię, realizowaliśmy sesje zdjęciowe, wideo, animacje, stronę www, czy kampanie w social media. 

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat naszej współpracy z marką NorSweet, zapraszamy do zapoznania się z case study.