kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Blog

Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.

Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?

Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.

Filtruj posty

Wybierz typ
Wszystko
Article
Case study
eBook
News
Report
Wybierz temat
Wszystko
Brand care
Branding
Budowanie i strategia marki
Copywriting
Design
Digital marketing
E-commerce
Funktional
Lead generation
Performance marketing
PR
Praca agencji
Procesy sprzedażowe
Reklamy
Rozwój osobisty
Social media
Strategia marketingowa
UX / UI
Web Development
Zarządzanie biznesem
Wybierz eksperta
Wszyscy
Hubert Pokrowiecki
Magdalena Kurpios
Marcin Karolak
Zuza Makowska

ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego

ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?

Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C

Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku? 

Jak założyć sklep internetowy?

Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.

Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.

Link4

Link4 działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczniowej.

Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera

Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.

Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing

Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.

Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług. 

Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019

Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.

Grupa Le Scandale

Grupa Le Scandale w ramach swojej działalności skupia wiele lokali gastronomicznych, których misją jest dostarczanie gościom kulinarnych przyjemności dzięki daniom z kuchni całego świata. Każdy z lokali ma swój indywidualny charakter, styl i profil działalności, ale jest częścią rozpoznawalnej i cenionej całości grupy Le Scandale.

Galperin

Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.

Sferis.pl

Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.

Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?

Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.

ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego

ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?

Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C

Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku? 

Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.

Link4

Link4 działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczniowej.

Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera

Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.

Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing

Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.

Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług. 

Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019

Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.

Grupa Le Scandale

Grupa Le Scandale w ramach swojej działalności skupia wiele lokali gastronomicznych, których misją jest dostarczanie gościom kulinarnych przyjemności dzięki daniom z kuchni całego świata. Każdy z lokali ma swój indywidualny charakter, styl i profil działalności, ale jest częścią rozpoznawalnej i cenionej całości grupy Le Scandale.

Galperin

Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.

Sferis.pl

Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.

Szukasz efektywnych rozwiązań?

Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje