kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Blog

Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.

Psychologia w UX – jak psychologia pomaga w projektowaniu

W marketingu wrażenia poznawcze odbiorców i sposób interpretowania przez nich rzeczywistości przekłada się na każdy obszar — od tworzenia samego produkt, przez budowanie strategii, elementów wizualnych, po opracowywanie docelowej reklamy, a na końcu analizowanie wyników i optymalizowanie ich. Dlatego tak istotne jest, aby przełożenie wiedzy o schematach myślenia odnosić do tworzenia produktów cyfrowych.

Filtruj posty

Wybierz typ
Wszystko
Article
Case study
eBook
News
Report
Wybierz temat
Wszystko
Brand care
Branding
Budowanie i strategia marki
Copywriting
Design
Digital marketing
E-commerce
Employer Branding
Funktional
Lead generation
Performance marketing
PR
Praca agencji
Procesy sprzedażowe
Reklamy
Rozwój osobisty
Social media
Strategia marketingowa
UX / UI
Web Development
Zarządzanie biznesem
Wybierz eksperta
Wszyscy
Hubert Pokrowiecki
Kinga Musiał
Marcin Karolak
Zuza Makowska

Customer Journey Map – poznaj (i zrozum!) ścieżkę zakupową klienta

Najlepszym narzędziem do wylistowania i zmapowania potrzeb, wyzwań, doświadczeń oraz problemów jest Customer Journey Map. To pierwszy krok do zatroszczenia się o zakupowego “turystę” i szczęśliwe doprowadzenie go do celu, którym jest satysfakcjonujący zakup. Sprawdź czym jest Customer Journey Map i jak ją przygotować.

WooCommerce – wady i zalety

Zastanawiasz się, jaką platformę e-commerce wybrać dla swojego sklepu? Bez wątpienia wybór jest ogromny i przez to niełatwy. W tym artykule przybliżymy Ci jedną z takich platform – WooCommerce. Poznaj jej wady i zalety.

3 główne typy systemów CMS – który wybrać?

Prowadząc biznes i posiadając firmową stronę www, zapewne mierzyliście się (lub będziecie musieli) z wyborem systemu CMS, czyli platformy, która umożliwia zarządzanie i publikowanie treści (z ang. content management system). Dzisiaj do wyboru masz trzy rodzaje takich systemów. Jaki CMS wybrać?

Podsumowanie 2021 roku w Funktional

Rok 2021 to już wspomnienie, dlatego przyszła pora na refleksje, podsumowania i plany na przyszłość. Czy udało się zrealizować wyznaczone cele? Jakie kolejne wyzwania czekają Funktional w 2022 roku? Zapraszamy do rozmowy z Hubertem Pokrowieckim, CEO Funktional.

Projektowanie UX i UI – na czym polega różnica?

Jeśli UX skupia się na użyteczności, to UI na jej wizualnej prezentacji. UI design przenosi komunikację wizualną marki do świata digital, podkreśla jej charakterystyczne elementy, a tym samym wzmacnia sam UX. W uproszczeniu, UI to wszystkie elementy wizualne produktu cyfrowego, natomiast UX to suma interakcji, które budują doświadczenia użytkownika.

Witamy w nowej rzeczywistości, w której weekend zaczyna się już w czwartek

O plusach i minusach tego rozwiązania, podążaniu za innowacyjnością oraz nowoczesnym modelu zarządzania organizacją rozmawiałam z Hubertem Pokrowieckim, CEO Funktional – krakowskiej agencji, specjalizującej się w brandingu strategicznym oraz produktach cyfrowych.

Employer branding, czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Każda firma potrzebuje doświadczonych i utalentowanych osób, by móc się rozwijać, a najlepszym sposobem na ich znalezienie jest stworzenie wrażenia, że właśnie ta organizacja jest doskonałym miejscem pracy. Jak to zrobić? Z odpowiedzią przychodzi employer branding. 

Jak opracować USP swojej firmy?

W Funktional bardzo często dostajemy zapytania od klientów o opracowanie USP, czyli Unique Selling Proposition. A ponieważ współpracujemy zarówno z klientami z branży B2B, jak i B2C - postanowiliśmy wskazać na pewne różnice w przygotowywaniu USP oraz wyjaśnić, czym ono jest, w jakim celu je określamy i najważniejsze - jak przystąpić do przygotowania USP w zależności od rodzaju kanału sprzedaży naszego biznesu…, tzn. Waszego biznesu!

Green marketing – komunikacja w duchu zrównoważonego rozwoju

Green marketing odnosi się do wszelkich działań, które przyczyniają się do szerzenia idei zrównoważonego rozwoju. Od modyfikacji produktów i opakowań, zmiany w procesach produkcyjnych, po budowanie strategii marketingowych i tworzenie reklam.

Bony na cyfryzację

Już od 20 września 2021 będzie można składać wnioski o „Bony na cyfryzację”. Co to oznacza? Że ponad 110 mln zł trafi do firm z sektora MŚP.

Psychologia w UX – jak psychologia pomaga w projektowaniu

W marketingu wrażenia poznawcze odbiorców i sposób interpretowania przez nich rzeczywistości przekłada się na każdy obszar — od tworzenia samego produkt, przez budowanie strategii, elementów wizualnych, po opracowywanie docelowej reklamy, a na końcu analizowanie wyników i optymalizowanie ich. Dlatego tak istotne jest, aby przełożenie wiedzy o schematach myślenia odnosić do tworzenia produktów cyfrowych.

Customer Journey Map – poznaj (i zrozum!) ścieżkę zakupową klienta

Najlepszym narzędziem do wylistowania i zmapowania potrzeb, wyzwań, doświadczeń oraz problemów jest Customer Journey Map. To pierwszy krok do zatroszczenia się o zakupowego “turystę” i szczęśliwe doprowadzenie go do celu, którym jest satysfakcjonujący zakup. Sprawdź czym jest Customer Journey Map i jak ją przygotować.

WooCommerce – wady i zalety

Zastanawiasz się, jaką platformę e-commerce wybrać dla swojego sklepu? Bez wątpienia wybór jest ogromny i przez to niełatwy. W tym artykule przybliżymy Ci jedną z takich platform – WooCommerce. Poznaj jej wady i zalety.

Podsumowanie 2021 roku w Funktional

Rok 2021 to już wspomnienie, dlatego przyszła pora na refleksje, podsumowania i plany na przyszłość. Czy udało się zrealizować wyznaczone cele? Jakie kolejne wyzwania czekają Funktional w 2022 roku? Zapraszamy do rozmowy z Hubertem Pokrowieckim, CEO Funktional.

Projektowanie UX i UI – na czym polega różnica?

Jeśli UX skupia się na użyteczności, to UI na jej wizualnej prezentacji. UI design przenosi komunikację wizualną marki do świata digital, podkreśla jej charakterystyczne elementy, a tym samym wzmacnia sam UX. W uproszczeniu, UI to wszystkie elementy wizualne produktu cyfrowego, natomiast UX to suma interakcji, które budują doświadczenia użytkownika.

Witamy w nowej rzeczywistości, w której weekend zaczyna się już w czwartek

O plusach i minusach tego rozwiązania, podążaniu za innowacyjnością oraz nowoczesnym modelu zarządzania organizacją rozmawiałam z Hubertem Pokrowieckim, CEO Funktional – krakowskiej agencji, specjalizującej się w brandingu strategicznym oraz produktach cyfrowych.

Employer branding, czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Każda firma potrzebuje doświadczonych i utalentowanych osób, by móc się rozwijać, a najlepszym sposobem na ich znalezienie jest stworzenie wrażenia, że właśnie ta organizacja jest doskonałym miejscem pracy. Jak to zrobić? Z odpowiedzią przychodzi employer branding. 

Jak opracować USP swojej firmy?

W Funktional bardzo często dostajemy zapytania od klientów o opracowanie USP, czyli Unique Selling Proposition. A ponieważ współpracujemy zarówno z klientami z branży B2B, jak i B2C - postanowiliśmy wskazać na pewne różnice w przygotowywaniu USP oraz wyjaśnić, czym ono jest, w jakim celu je określamy i najważniejsze - jak przystąpić do przygotowania USP w zależności od rodzaju kanału sprzedaży naszego biznesu…, tzn. Waszego biznesu!

Green marketing – komunikacja w duchu zrównoważonego rozwoju

Green marketing odnosi się do wszelkich działań, które przyczyniają się do szerzenia idei zrównoważonego rozwoju. Od modyfikacji produktów i opakowań, zmiany w procesach produkcyjnych, po budowanie strategii marketingowych i tworzenie reklam.

Bony na cyfryzację

Już od 20 września 2021 będzie można składać wnioski o „Bony na cyfryzację”. Co to oznacza? Że ponad 110 mln zł trafi do firm z sektora MŚP.

Szukasz efektywnych rozwiązań?

Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję