kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Blog

Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.

Rola strategii contentowej w procesie projektowania strony internetowej B2B

Chyba każdy, kto miał do czynienia z marketingiem online słyszał już hasło Content is king. I faktycznie, prawie cały marketing online opiera się przede wszystkim na tworzeniu wartościowych treści, których głównym zadaniem jest przyciąganie użytkowników. Warto mieć to na względzie już na etapie projektowania strony internetowej dla firmy B2B. Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana strona pozwoli na wdrożenie skutecznej strategii contentowej, która w efekcie przełoży się na lepszą widoczność w Google.

Filtruj posty

Wybierz typ
Wszystko
Article
Case study
eBook
News
Report
Wybierz temat
Wszystko
Brand care
Branding
Budowanie i strategia marki
Copywriting
Design
Digital marketing
E-commerce
Funktional
Lead generation
Performance marketing
PR
Praca agencji
Procesy sprzedażowe
Reklamy
Rozwój osobisty
Social media
Strategia marketingowa
UX / UI
Web Development
Zarządzanie biznesem
Wybierz eksperta
Wszyscy
Hubert Pokrowiecki
Katarzyna Dusińska
Kinga Musiał
Magdalena Kurpios
Marcin Karolak
Zuza Makowska

5 rzeczy, o których musisz pamiętać, projektując stronę www dla firmy B2B

Wiele firm B2B uważa, że strona internetowa to wszystko, czego tak naprawdę potrzebują, aby pozyskiwać nowych klientów, a tym samym rozwijać działalność. W związku, często gdy decydują się na stworzenie firmowej witryny, krótki termin realizacji i niska cena są dla nich najważniejsze. Niestety takie działanie potęguje prawdopodobieństwo, że projekt nie będzie uwzględniał najistotniejszych cech i funkcji, które firmowa strona powinna posiadać. Zanim jednak przejdziemy do ich omówienia, sprawdźmy, jakie są różnice w projektowaniu strony dla B2B a B2C.

Redesign strony internetowej B2B. Jak zrobić to dobrze?

Jeszcze kilkanaście lat temu strony firm B2B były, mówiąc oględnie, mało ciekawe. Panowało przekonanie, że potencjalni klienci i tak skontaktują się z firmą, aby ustalić szczegóły współpracy. Wobec tego, strona ma spełniać przede wszystkim rolę wizytówki. Ma przekazywać same kluczowe informacje i dane kontaktowe. Tyle. Dzisiaj na takie myślenie nie ma już miejsca. Jednak nadal dużo stron www firm B2B pozostawia wiele do życzenia i echa tamtego, przedawnionego już, sposobu myślenia są nadal słyszalne. W takiej sytuacji konieczny jest profesjonalny redesign strony internetowej firmy B2B. Jak się za to zabrać i jakie kwestie wziąć pod uwagę?

Jak wybrać firmę projektującą strony internetowe dla B2B?

Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy, łączymy się, odkrywamy produkty i prowadzimy interesy. W rezultacie sposób wykonania, działanie i wygląd witryny Twojej firmy są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wybór agencji zajmującej się projektowaniem stron internetowych dla firm B2B powinien być starannie przemyślany. Chodzi przecież o zaprojektowanie najważniejszego punktu kontaktu klienta z Twoją marką. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę, która projektuje strony internetowe B2B?

Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?

Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.

ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego

ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?

Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C

Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku? 

Jak założyć sklep internetowy?

Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.

Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.

Link4

Link4 działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczniowej.

Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera

Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.

Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing

Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.

Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług. 

Rola strategii contentowej w procesie projektowania strony internetowej B2B

Chyba każdy, kto miał do czynienia z marketingiem online słyszał już hasło Content is king. I faktycznie, prawie cały marketing online opiera się przede wszystkim na tworzeniu wartościowych treści, których głównym zadaniem jest przyciąganie użytkowników. Warto mieć to na względzie już na etapie projektowania strony internetowej dla firmy B2B. Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana strona pozwoli na wdrożenie skutecznej strategii contentowej, która w efekcie przełoży się na lepszą widoczność w Google.

5 rzeczy, o których musisz pamiętać, projektując stronę www dla firmy B2B

Wiele firm B2B uważa, że strona internetowa to wszystko, czego tak naprawdę potrzebują, aby pozyskiwać nowych klientów, a tym samym rozwijać działalność. W związku, często gdy decydują się na stworzenie firmowej witryny, krótki termin realizacji i niska cena są dla nich najważniejsze. Niestety takie działanie potęguje prawdopodobieństwo, że projekt nie będzie uwzględniał najistotniejszych cech i funkcji, które firmowa strona powinna posiadać. Zanim jednak przejdziemy do ich omówienia, sprawdźmy, jakie są różnice w projektowaniu strony dla B2B a B2C.

Redesign strony internetowej B2B. Jak zrobić to dobrze?

Jeszcze kilkanaście lat temu strony firm B2B były, mówiąc oględnie, mało ciekawe. Panowało przekonanie, że potencjalni klienci i tak skontaktują się z firmą, aby ustalić szczegóły współpracy. Wobec tego, strona ma spełniać przede wszystkim rolę wizytówki. Ma przekazywać same kluczowe informacje i dane kontaktowe. Tyle. Dzisiaj na takie myślenie nie ma już miejsca. Jednak nadal dużo stron www firm B2B pozostawia wiele do życzenia i echa tamtego, przedawnionego już, sposobu myślenia są nadal słyszalne. W takiej sytuacji konieczny jest profesjonalny redesign strony internetowej firmy B2B. Jak się za to zabrać i jakie kwestie wziąć pod uwagę?

Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?

Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.

ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego

ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?

Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C

Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku? 

Jak założyć sklep internetowy?

Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.

Jak osiągnąć sukces w e-commerce?

Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.

Link4

Link4 działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczniowej.

Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera

Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.

Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing

Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.

Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług. 

Szukasz efektywnych rozwiązań?

Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję