kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Blog

Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.

Kubuś

Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.

Filtruj posty

Wybierz typ
Wszystko
Article
Case study
eBook
News
Report
Wybierz temat
Wszystko
Brand care
Branding
Budowanie i strategia marki
Copywriting
Design
Digital marketing
E-commerce
Funktional
Lead generation
Performance marketing
PR
Praca agencji
Procesy sprzedażowe
Reklamy
Rozwój osobisty
Social media
Strategia marketingowa
UX / UI
Web Development
Zarządzanie biznesem
Wybierz eksperta
Wszyscy
Hubert Pokrowiecki
Magdalena Kurpios
Marcin Karolak
Zuza Makowska

Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?

Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.

Espiro

Baby Design Group zajmuje się projektowaniem wózków, fotelików samochodowych dla dzieci, krzesełek do karmienia, kojców i łóżeczek. Marce Espiro należącej do Baby Design Group od początku przyświeca misja zawarta w claimie: Designed to move.

Czy wiesz, KIM JEST Twoja marka? – O archetypach w strategii komunikacji marki

Tworzenie nowej marki można porównać do kreowania postaci w grach typu RPG. Musimy ją nazwać, określić jej charakter, odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: Kim jesteśmy?

Jak powinien wyglądać prawidłowy brief?

Bez prawidłowo przygotowanego briefu szanse na udaną kampanię są naprawdę małe. Dlaczego? Cóż, jeśli nie powiesz, czego oczekujesz, to ciężko będzie Ci to dostać.

Outsourcing teamu kreatywnego? To prostsze niż myślisz

Wykwalifikowany zespół złożony z wszechstronnie utalentowanych ekspertów może wnieść dużą wartość w rozwój twojego produktu i skutecznie odciążyć cię w pracy.

7 sposobów na poprawienie zarządzania i planowania

Najtrudniej jest kupić czas - wiemy, że to fakt, ale mimo to wszyscy cierpimy z powodu jego braku. Jak wykorzystać każdą godzinę, aby być zadowolonym?

Kubuś

Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.

Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?

Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.

Espiro

Baby Design Group zajmuje się projektowaniem wózków, fotelików samochodowych dla dzieci, krzesełek do karmienia, kojców i łóżeczek. Marce Espiro należącej do Baby Design Group od początku przyświeca misja zawarta w claimie: Designed to move.

Jak powinien wyglądać prawidłowy brief?

Bez prawidłowo przygotowanego briefu szanse na udaną kampanię są naprawdę małe. Dlaczego? Cóż, jeśli nie powiesz, czego oczekujesz, to ciężko będzie Ci to dostać.

Outsourcing teamu kreatywnego? To prostsze niż myślisz

Wykwalifikowany zespół złożony z wszechstronnie utalentowanych ekspertów może wnieść dużą wartość w rozwój twojego produktu i skutecznie odciążyć cię w pracy.

7 sposobów na poprawienie zarządzania i planowania

Najtrudniej jest kupić czas - wiemy, że to fakt, ale mimo to wszyscy cierpimy z powodu jego braku. Jak wykorzystać każdą godzinę, aby być zadowolonym?

Szukasz efektywnych rozwiązań?

Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje