

Blog
Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.
10/06/2020
23 min czytania
3DGence jest jednym z wiodących producentów przemysłowych, wysokowydajnych drukarek 3D oraz dostawcą profesjonalnych rozwiązań druku 3D, w tym profesjonalnych akcesoriów i materiałów. 3DGence jest cenionym przez klientów partnerem wspierającym wdrażanie technologii druku 3D w przedsiębiorstwach. Dzięki swoim oddziałom w Europie i USA 3DGence zapewnia globalny zasięg dla swoich produktów i usług.
3DGence istnieje na rynku od 2014 roku. Od samego początku działa na styku nowych technologii, przeciera nowe szlaki i szuka pionierskich rozwiązań w zakresie druku 3D. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zapewnia przełomowe narzędzia i wspiera wdrażanie technologii druku 3D w firmach produkcyjnych z różnych branż, w tym motoryzacyjnej, kosmicznej, lotniczej, high-tech i AGD. Wartości, które stoją za marką to niezawodność, ciągły rozwój i współpraca. Będąc ekspertem w swojej dziedzinie, 3DGence doradza i szkoli, aby jak najwydajniej wykorzystywać technologię przyszłości, jaką jest druk 3D.
Filtruj posty
3 min czytania
Jak założyć sklep internetowy?
Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.
6 min czytania
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.
6 min czytania
Link4
Link4 działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczniowej.
3 min czytania
Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera
Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.
1 min czytania
Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing
Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.
2 min czytania
Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista
Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług.
5 min czytania
Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019
Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.
8 min czytania
Grupa Le Scandale
Grupa Le Scandale w ramach swojej działalności skupia wiele lokali gastronomicznych, których misją jest dostarczanie gościom kulinarnych przyjemności dzięki daniom z kuchni całego świata. Każdy z lokali ma swój indywidualny charakter, styl i profil działalności, ale jest częścią rozpoznawalnej i cenionej całości grupy Le Scandale.
7 min czytania
Galperin
Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.
5 min czytania
Sferis.pl
Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.
6 min czytania
Kubuś
Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.
1 min czytania
Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?
Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.
23 min czytania
3DGence
3DGence jest jednym z wiodących producentów przemysłowych, wysokowydajnych drukarek 3D oraz dostawcą profesjonalnych rozwiązań druku 3D, w tym profesjonalnych akcesoriów i materiałów. 3DGence jest cenionym przez klientów partnerem wspierającym wdrażanie technologii druku 3D w przedsiębiorstwach. Dzięki swoim oddziałom w Europie i USA 3DGence zapewnia globalny zasięg dla swoich produktów i usług.
3DGence istnieje na rynku od 2014 roku. Od samego początku działa na styku nowych technologii, przeciera nowe szlaki i szuka pionierskich rozwiązań w zakresie druku 3D. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zapewnia przełomowe narzędzia i wspiera wdrażanie technologii druku 3D w firmach produkcyjnych z różnych branż, w tym motoryzacyjnej, kosmicznej, lotniczej, high-tech i AGD. Wartości, które stoją za marką to niezawodność, ciągły rozwój i współpraca. Będąc ekspertem w swojej dziedzinie, 3DGence doradza i szkoli, aby jak najwydajniej wykorzystywać technologię przyszłości, jaką jest druk 3D.
3 min czytania
Jak założyć sklep internetowy?
Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.
6 min czytania
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.
3 min czytania
Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera
Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.
1 min czytania
Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing
Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.
2 min czytania
Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista
Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług.
5 min czytania
Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019
Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.
8 min czytania
Grupa Le Scandale
Grupa Le Scandale w ramach swojej działalności skupia wiele lokali gastronomicznych, których misją jest dostarczanie gościom kulinarnych przyjemności dzięki daniom z kuchni całego świata. Każdy z lokali ma swój indywidualny charakter, styl i profil działalności, ale jest częścią rozpoznawalnej i cenionej całości grupy Le Scandale.
7 min czytania
Galperin
Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.
5 min czytania
Sferis.pl
Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.
6 min czytania
Kubuś
Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.
1 min czytania
Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?
Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.


Szukasz efektywnych rozwiązań?
Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.