kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Autotesto

UX i strona WWW dla polskiej sieci Niezależnych Ekspertów Motoryzacyjnych

Klient

OK-Moto Sp. z o.o.

Zakres prac

Strona WWW – koncepcja i wykonanie
Projektowanie UX / UI
Projektowanie interakcji

Autotesto jest rozwiązaniem skierowanym do osób, których interesuje zakup używanego samochodu. Korzystając z usługi, można sprawdzić stan techniczny auta i otrzymać szczegółowy raport dzięki ponad 250 ekspertom na terenie całej Polski, którzy są zrzeszeni w Niezależną Sieć Ekspertów Motoryzacyjnych. Autotesto stosuje rygorystyczne procedury i jest w stanie dostarczyć raport techniczny w 24h.

Efektem jest łatwiejsza decyzja odnośnie zakupu dla potencjalnego klienta. Co za tym idzie – pozwala to na zaoszczędzenie czasu, pieniędzy i co tu dużo mówić – nerwów.

Wyzwanie

Nasz klient przyszedł do nas ze złożonym problemem. Informacje na stronie nie prezentowały się w sposób przejrzysty. System zamawiania usługi i konstrukcja ścieżki zakupowej sprawiały, że wiele osób po drodze rezygnowało z zamawiania usługi. Konwersja była niezadowalająca.

Stanęliśmy przed wyzwaniem przebudowy architektury informacji na stronie i zaprojektowaniem nowych rozwiązań UX/UI, które pozwolą użytkownikowi szybko i intuicyjnie zamówić usługę.

Przygotowane rozwiązania

Skupiliśmy się na tym, aby wszystkie elementy contentu strony znalazły dla siebie idealne miejsce. To było kluczowe przy przygotowywaniu struktury nowej strony Autotesto. Druga sprawa to zadbanie o czytelność wszystkich informacji: opis pakietów usług, cennik, raporty wyjściowe.

Przewodnik stylów dla UI

Aby zapewnić łatwość poruszania się użytkownika na stronie, musieliśmy skupić się na odpowiednim doborze fontów i ich kolorów, aby informacje zawarte w poszczególnych elementach strony łatwo docierały do odwiedzającego. Zadbaliśmy także o wygląd i kolorystykę buttonów, aby usprawnić poruszanie się i korzystanie z usługi Autotesto.

Raport

W ramach usługi i jej charakteru najważniejszym elementem jest raport wyjściowy po wykonaniu przeglądu technicznego samochodu. Musieliśmy zadbać, aby struktura i wszystkie elementy zamawianego raportu prezentowały się przejrzyście dla klienta.

Rezultat

Wszystkie nasze działania spowodowały, że nowa strona Autotesto, dzięki łatwości w obsłudze i uproszczeniu sposobu zakupu usługi, zaskutkowała wzrostem konwersji dla naszego klienta.

 

 

 

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Łukasz Pieniążek

Personal branding i marketing dla kierowcy rajdowego

Espiro

Branding i strona WWW dla producenta wózków i fotelików dziecięcych

Tauron Arena Kraków

Katalog sprzedażowy i karty produktowe

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje