kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Triflow

Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B

Klient

Triflow

Zakres pracy:

Warsztaty strategiczne
Warsztaty UX
Strategia marki
Logo
Identyfikacja wizualna
Materiały print i digital
Projekt UX
Projekt UI
UX copywriting
Wdrożenie strony www

www.triflow.pl

Nazwa Triflow ma swoje korzenie w trójce partnerów biznesowych i założycieli, których oprócz więzi koleżeńskich połączyła ta sama branża. Znając od podszewki jej standardy i zasady funkcjonowania, postanowili wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć zarabiać na własny rachunek pod swoją banderą. Wybór nazwy był dopiero początkiem. Założycielska trójka zwróciła się do nas z prośbą o wsparcie, aby nadać życie i kierunek rozwoju dla nowego biznesu. Budżet na działania był ograniczony, dlatego konieczne było dobranie zoptymalizowanych rozwiązań.

  • Przeprowadzenie procesu eksploracji – szeregu analiz oraz warsztatów z klientem, które pozwolą nam zdobyć wiedzę o branży, funkcjonowaniu rynku, założeniach biznesowych oraz potrzebach grupy docelowej
  • Stworzenie strategii marki, która zdefiniuje Triflow, określi jej atrybuty i wartości, pozwalając na mocne i wyraziste pozycjonowanie
  • Nowoczesna identyfikacja wizualna, która odda profesjonalizm, doświadczenie i eksperckość założycieli marki
  • Strona internetowa, która będzie czerpać z najnowszych trendów i rozwiązań, aby zapewnić innowacyjne wsparcie w budowie relacji z klientami i ich jak najlepsze doświadczenia
  • Zapewnienie niezbędnych zasobów, aby marka mogła w dynamiczny sposób wystartować i rozwijać sprzedaż na trudnym i konkurencyjnym rynku

Nadać formę koncepcji biznesowej

Aby móc rozwijać i zarządzać marką, konieczne jest poznanie i zrozumienie jej genezy, zdefiniowanie esencji i pozycjonowania. Następnie możemy przystąpić do tworzenia jej zasobów, w tym najważniejszych: brandingu oraz strony internetowej. Punktem wyjścia było stworzenie strategii marki, która uporządkuje jej uniwersum, określi najważniejsze atrybuty i nada konkretną formę idei przyświecającej działalności Triflow – możliwości realizowania dużych i kompleksowych projektów komercyjnych w obrębie niewielkiego zespołu, stawiając na bliskie relacje z klientami. Znając zamysł biznesowy, mogliśmy przystąpić do kompleksowego procesu poukładania i budowy nowej marki. Musieliśmy uważać, aby główna idea stojąca za Triflow zachowała wiarygodność i autentyczność.

Ułożyć wszystkie puzzle w spójną całość

Mieliśmy bardzo wiele konkretnych wytycznych, ale żeby móc zbudować silną i wyrazistą markę, musieliśmy pochylić się na każdym aspektem związanym z jej działalnością oraz specyfiką i potencjałem rynku. Z założycielami Triflow odbyliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam na określenie kluczowych elementów niezbędnych do zbudowania pozycjonowania, jak też poznania problemów, oczekiwań i potrzeb grupy docelowej pod kątem stworzenia strony www. Pracując bardzo blisko z klientem zebraliśmy i zestawiliśmy mnóstwo informacji, które zaowocowały stworzeniem strategii marki i określeniem kierunku dla dalszych prac brandingowych.

Ułożyć wszystkie puzzle w spójną całość

Mieliśmy bardzo wiele konkretnych wytycznych, ale żeby móc zbudować silną i wyrazistą markę, musieliśmy pochylić się na każdym aspektem związanym z jej działalnością oraz specyfiką i potencjałem rynku. Z założycielami Triflow odbyliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam na określenie kluczowych elementów niezbędnych do zbudowania pozycjonowania, jak też poznania problemów, oczekiwań i potrzeb grupy docelowej pod kątem stworzenia strony www. Pracując bardzo blisko z klientem zebraliśmy i zestawiliśmy mnóstwo informacji, które zaowocowały stworzeniem strategii marki i określeniem kierunku dla dalszych prac brandingowych.

Inżynieryjna typografia i kolory

Uzyskaliśmy estetykę bardzo inżynieryjną, od której bije wrażenie solidności, uporządkowania, dopasowania – to cechy, którymi można śmiało opisać Triflow. Wykorzystanie odpowiednio nasyconego koloru żółtego bardzo mocno kojarzy się z magazynami. W tym odcieniu jest to świeży kolor branży budowniczej. Branding buduje doświadczenie marki spójne ze strategią.

Naprzeciw oczekiwaniom klientów

Uzyskaliśmy estetykę bardzo inżynierInnowacja to coś, co przyświecało Triflow nie tylko na poziomie kwestii operacyjnych i kultury organizacji swojego biznesu. W XXI wieku musiała ona także znaleźć swoje odzwierciedlenie w obszarze UX/UI na stronie internetowej, aby klienci już od pierwszego kontaktu czuli, że są w dobrych rękach ekspertów. Wszak budowanie i dbałość o relację leży u fundamentów marki.yjną, od której bije wrażenie solidności, uporządkowania, dopasowania – to cechy, którymi można śmiało opisać Triflow. Wykorzystanie odpowiednio nasyconego koloru żółtego bardzo mocno kojarzy się z magazynami. W tym odcieniu jest to świeży kolor branży budowniczej. Branding buduje doświadczenie marki spójne ze strategią.

Rozwiązania UX/UI na miarę potrzeb klientów

Przemyślana architektura strony oraz zastosowane rozwiązania odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów, które zmapowaliśmy na warsztatach dzięki Customer Journey Map. Zgodnie z najlepszymi trendami i praktykami, stworzyliśmy funkcjonalną wyszukiwarkę powierzchni magazynowych według metrażu i opartą o geolokalizację. Każdy klient posiada także swoje konto i może zarządzać interesującymi go ofertami, które wkłada do koszyka. Następnie może wysłać zapytanie, aby otrzymać od Triflow ofertę spersonalizowaną. Jest to przykład doboru odpowiednich narzędzi back-endowych w służbie dbałości o relacje biznesowe dzięki stronie www.

Wspólny wysiłek

Zespoły Funktional i Triflow miały przed sobą długie zmagania podczas wspólnej pracy projektowej, która wymagała wzajemnego zrozumienia i dialogu odnośnie wybieranych rozwiązań. Wiele pomysłów rodziło się w ramach wspólnych analiz i pracy koncepcyjnej. Mając dużo zadań na tapecie, dynamika komunikacji miewała różne wahania oraz zdarzały się sytuacje stresowe i niejasności, które jednak wyjaśnialiśmy na bieżąco. Problemem np. okazało się spięcie API z ogłoszeniami w serwisie OtoDom, gdyż nie zorientowaliśmy się w porę, że istnieją gotowe integracje, ale finalnie sam proces udał się prawidłowo. Mimo tego, że cały projekt był niezwykle wymagający, to dzięki pracy w systemie Agile i rozłożeniu go na konkretne mierzalne etapy udało się zachować kontrolę i zapewnić skuteczną realizację całego przedsięwzięcia.

Mocne wejście na rynek nowej marki

Caldo w nowej odsłonie nie pozostawia wątpliwości, jakie wartości stoją za marką i co pozwala na realizację jej obietnicy. Nie mówi jedynie o bogatej ofercie produktów i klientocentrycznym wsparciu doradczym, ale dzięki storytellingowi pozwala na unikaDzięki sprawnie przeprowadzonemu procesowi budowy marki Triflow był w stanie wejść na rynek jako wyrazista i ukonstytuowana marka. W swojej kategorii ma wyróżniający się wizerunek, przejrzystą i czytelną komunikację oraz dopracowane zasoby, które pozwalają dbać o tożsamość, utrwalając konkurencyjne na rynku pozycjonowanie wśród niewielkich agencji nieruchomości.lne i ekscytującego doświadczenia marki poprzez wszystkie możliwe punkty styku z grupą docelową, co przekłada się na lojalizację klienta i zwiększenie wyników sprzedażowych.

Eksperci zorientowani na kliencie

Kontakt klientów z marką nie pozostawia złudzeń, że mamy do czynienia z ekspertami w swojej dziedzinie, którzy do każdego zlecenia podchodzą bardzo indywidualnie, na co nie mogą sobie pozwolić duże, sieciowe agencje. Buduje to doświadczenie opiekuńczej marki skoncentrowanej na potrzebach klienta. A to przyświecało założycielom Triflow od samego początku.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Sinterit

Funkcjonalna strona www, która oddaje innowacyjny charakter marki

Prosperplast

Mniej znaczy więcej! Nowoczesna i minimalistyczna strona www, która przemawia do B2B i B2C

Tymbark

Strona internetowa, która buduje świadomość marki i wspiera działania sprzedażowe jednocześnie

Norsweet

Jak zbudowaliśmy markę z mocną wizją i misją

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję