kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Prosperplast

Mniej znaczy więcej! Nowoczesna i minimalistyczna strona www, która przemawia do B2B i B2C

Klient

Prosperplast

Zakres pracy:

Warsztaty strategiczne i UX
Projekt strony www
Lifting logo

www.prosperplast.pl

Prosperplast to jeden z liderów wśród producentów przedmiotów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do domu i ogrodu. Firma od samego początku swojego istnienia stara się być innowacyjna i podążać za trendami, by zaspokajać potrzeby klientów w ponad 80 krajach. Prosperplast chce być blisko ludzi, dlatego posiada własną flotę pojazdów, centra logistyczne w Niemczech i Czechach oraz biura handlowe w Europie. Kolejnym naturalnym krokiem było stworzenie strony internetowej, która miała spełniać oczekiwania klientów zarówno B2B, jak i B2C oraz miała być wsparciem poszczególnych działów w firmie.

Zainspirować, edukować, sprzedawać

Stanęliśmy przed wyzwaniem zaprojektowania nowoczesnej strony www, która miała w estetyczny sposób eksponować produkty, wzmacniać globalny wizerunek marki, odpowiadać na potrzeby klientów B2B oraz B2C, a w przyszłości zostać przekształcona w e-commerce. Nowa strona miała mieć także wartość edukacyjną i inspiracyjną, by być wsparciem dla klientów B2B, którzy sprzedają dalej produkty Prosperplast klientom indywidualnym.

Nadanie marce charakteru

Prosperplast z jednej strony chciał pozycjonować się jako marka profesjonalna i innowacyjna, a z drugiej – bliska ludziom, przyjazna i pomocna. Naszym zadaniem było zaprojektowanie strony, która odda dualny charakter marki, będzie piękną oprawą dla produktów oraz ułatwi klientom podjęcie decyzji o zakupie.

Wspólny cel

Pierwszym etapem były dwudniowe warsztaty strategiczne i UX dla całej firmy, podczas których poszczególne działy zdefiniowały najważniejsze cele dla nowej strony www oraz wspólnie określiliśmy grupy docelowe. Nowa strona miała spełniać oczekiwania klientów B2B przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb sektora B2C. Pierwszej grupie miała zapewniać kompleksowe wsparcie sprzedażowe, a dla drugiej być źródłem rzetelnej wiedzy oraz inspiracji.

Mała zmiana, duży efekt

Zaproponowaliśmy odświeżenie logo, by pasowało do nowej koncepcji wizualnej i było spójne z ideą minimalizmu. Zdecydowaliśmy się na usunięcie sygnetu oraz kolorów, ponieważ zależało nam na zachowaniu nowoczesnych standardów projektowych, by firma mogła skutecznie promować się zarówno w kraju, jak i za granicą. Prosty i elegancki logotyp jest dyskretnym akcentem, który nie odciąga uwagi od produktu, wręcz przeciwnie – podkreśla jego wartość estetyczną.

Mniej znaczy więcej

Postawiliśmy na minimalistyczny design, który wygląda elegancko, ułatwia nawigację po stronie i pomaga w osiągnięciu pożą­da­nych rezul­ta­tów. Aby upro­ścić pro­jekt od stro­ny wizu­al­nej, ograniczyliśmy tona­cję kolo­ry­stycz­ną oraz szczegóły do minimum, co ułatwia użytkowanie na urządzeniach mobilnych, ale też pomaga skupić uwagę na tym, co najważniejsze. Zależało nam, aby strona przypominała galerię – była estetyczną i dyskretną oprawą dla produktów oraz autorskich zdjęć inspiracyjnych.

Marka, która wyznacza trendy

Misją Prosperplast jest tworzenie wyrobów pięknych i użytecznych, a także wyznaczanie standardów w zakresie estetyki domów i ogrodów. Aby to podkreślić, stworzyliśmy dedykowane zakładki, w których klienci znajdą szeroką gamę porad oraz inspiracji. Wartość estetyczną strony podniosły autorskie zdjęcia lifestyle’owe, dzięki którym klient może wyobrazić sobie produkty w swojej przestrzeni ekspozycyjnej, sklepowej lub domowej.

W trosce o środowisko

Prosperplast podejmuje działania proekologiczne – stosuje tworzywa z recyklingu, oferuje szeroką gamę ekologicznych produktów, a także planuje transport tak, aby zminimalizować emisję spalin. Aby podkreślić troskę o środowisko naturalne, postawiliśmy na botaniczny motyw przewodni – makro zdjęcia liści oraz odcienie stonowanej zieleni, które utrwalają w podświadomości użytkowników fakt, że firma tworzy produkty przyjazne środowisku.

Zawsze w kontakcie

Dzięki zastosowaniu geolokalizacji użytkownicy z całego świata mogą szybko skontaktować się z właściwym dla siebie oddziałem Prosperplast. Takie rozwiązanie ułatwia kontakt z firmą, zapewnia pozytywne customer experience oraz umożliwia sprawne sfinalizowanie zakupu.

Mobile friendly

Zaprojektowaliśmy responsywną stronę internetową, która dostosowuje swój układ do typu urządzania i tym samym zapewnia pozytywne doświadczenia użytkownikom smartfonów. Odpowiednie wyświetlanie witryny na urządzeniach mobilnych umożliwia szybkie znalezienie informacji o produkcie podczas zakupów stacjonarnych lub dotarcie do cennych porad – w dowolnym miejscu i czasie!

Produkt na pierwszym planie

Nowoczesna i przejrzysta karta produktowa umożliwia komfortowe przeglądanie bogatego asortymentu, a funkcja filtrowania produktów ułatwia szybkie i intuicyjne odnalezienie pożądanego towaru. Na kartach umieściliśmy rozbudowane dane produktowe, by zoptymalizować proces zakupowy i ułatwić klientom Prosperplast podjęcie decyzji. Podstrony zostały zaprojektowane zgodnie z trendami e-commerce oraz zasadami SEO, dlatego w każdej chwili nasz klient może rozpocząć skuteczną sprzedaż online, skierowaną zarówno do B2B, jak i B2C.

Firma, która wyznacza trendy

Nowa strona internetowa w pełni oddaje charakter marki Prosperplast i wzmacnia jej wizerunek jako profesjonalnego i odpowiedzialnego partnera biznesowego, który oferuje najwyższej jakości asortyment, rozumie potrzeby klientów i wymagania rynku, a dodatkowo prowadzi przemyślaną działalność proekologiczną i jest otwarty na rozwiązania przyszłości. Dedykowane zakładki z poradami, inspiracjami i lifestyle’owymi treściami potwierdzają, że Prosperplast z powodzeniem wyznacza trendy w zakresie estetyki domów i ogrodów, a także pretenduje do bycia trendsetterem na skalę światową.

Jedna strona, różne cele

Stworzyliśmy nowoczesną stronę www, która nie tylko przyciąga uwagę estetycznym designem, ale przede wszystkim realizuje rozmaite cele firmy Prosperplast – jest realnym wsparciem dla działu marketingu, działu sprzedaży, zarządu oraz kadr. Kluczowe cele poszczególnych departamentów, które spełnia zaprojektowana przez nas strona, to przede wszystkim: generowanie jakościowych leadów, budowanie zaangażowania klientów, optymalizacja procesów sprzedażowo-komunikacyjnych, poprawa wizerunku firmy oraz usprawnienie procesów rekrutacyjnych.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Sinterit

Funkcjonalna strona www, która oddaje innowacyjny charakter marki

Tymbark

Strona internetowa, która buduje świadomość marki i wspiera działania sprzedażowe jednocześnie

Norsweet

Jak zbudowaliśmy markę z mocną wizją i misją

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję