kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Skłodowscy sp. z o.o.

Dogonić digitalowe zmiany! Nowoczesna strona www dla marki z tradycjami

Klient

Skłodowscy sp. z o.o.

Zakres pracy:

Warsztaty UX
Architektura informacji
UX/UI strony www
Copywriting, UX writing
Development

zmsklodowscy.pl

Skłodowscy sp. z o.o. to producent mrożonych produktów wołowych. Firma ma w swojej ofercie burgery, rumsztyki, klopsiki oraz mięso mielone, mrożone w technologii IQF (Individual Quick Freezing). Marka dba o zrównoważony rozwój – poprzez kriogeniczne mrożenie wyrobów, zwiększa bezpieczeństwo żywności i jej racjonalne wykorzystanie. Skłodowscy sp. z o.o. to wielopokoleniowa, rodzinna firma z tradycjami i zasadami, dla której bardzo ważne jest budowanie długofalowych relacji. Spółka chce rozwijać się świadomie i odpowiedzialnie, budując przyjazne środowisko pracy, dbając o zasoby naturalne oraz mając na uwadze dobrostan zwierząt.

Strona www, która oddaje nową tożsamość marki

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowoczesnej i responsywnej strony www; zgodnej z nowopowstałym brand identity i strategią marki, spełniającej cele biznesowe firmy oraz wspierającej dział sprzedaży. Witryna miała w przejrzysty sposób eksponować produkty, podkreślać aspekt proekologiczny, wzmacniać USP oraz odpowiadać na potrzeby czterech różnych grup docelowych.

Czas na cyfrową transformację

Skłodowscy z lokalnego producenta stali się poważnym graczem, który znalazł swoje miejsce na rynkach międzynarodowych. Naturalnym następstwem tak dynamicznego rozwoju była aktualizacja strategii biznesowej oraz strony www. Naszym zadaniem było zaprezentowanie marki z tradycjami w sposób nowoczesny, spełniający kryteria jakościowe Zachodu, a największym wyzwaniem – uchwycenie mocnej identyfikacji marki za pomocą słów i obrazów, które wzajemnie się uzupełniają i budują spójny, wyrazisty przekaz.

Współpraca w duchu Agile

Podczas realizacji tego projektu zastosowaliśmy metodologię Agile, aby zapewnić Klientowi pełną przejrzystość prac i elastyczność w akceptowaniu zmian. Nasza praca została podzielona na etapy oraz serie przyrostów. Ideę pracy w duchu Agile zrealizowaliśmy również poprzez zapewnienie wspólnej platformy zarządzania projektem oraz bezpośrednią komunikację z Klientem, opartą na otwartym dialogu i konstruktywnym feedbacku.

Proces, który działa

Wspólnie wypracowaliśmy proces, który działa jak dobrze naoliwiona maszyna i przynosi wymierne efekty. Pod koniec każdego przyrostu Klient dostawał ukończoną część finalnego rozwiązania, a w trakcie ustalonych timeboxów miał możliwość wprowadzania zmian i weryfikowania, czy jego cele są realizowane zgodnie z kluczowymi założeniami.

Dobry warsztat to podstawa

Zrealizowaliśmy serię dwóch warsztatów: UX oraz copy. Na pierwszym spotkaniu, wspólnie z przedstawicielami wszystkich działów firmy, porozmawialiśmy o celach biznesowych, sprzedażowych i marketingowych, wypracowaliśmy grupę docelową oraz stworzyliśmy architekturę informacji. Podczas warsztatów copy skupiliśmy się na warstwie tekstowej strony – lepiej poznaliśmy produkty, misję i wizję firmy oraz jej wartości, by zbudować spójny i wyrazisty przekaz, na którym zależało Klientowi.

Z pasji do wołowiny!

Skłodowscy mają bardzo wyrazistą strategię marki, z mocno zarysowaną wizją i misją, której sednem jest promocja świadomego spożywania wołowiny oraz nauka kulinarnej odpowiedzialności. To jedyna na rynku odpowiedzialna środowiskowo marka mrożonych produktów wołowych, tworzonych z zachowaniem standardów produkcyjnych i sanitarnych. Skłodowscy chcą pozycjonować się jako marka autentyczna, z bogatym dziedzictwem i wyraźnie zarysowanymi wartościami. To firma z wieloletnim doświadczeniem, która oferuje merytoryczne wsparcie w obszarze wiedzy o rynkach, trendach, innowacjach. Nowa strona realizuje strategię pozycjonowania, a także w czytelny sposób przedstawia USP marki.

Human-centered design a potrzeby grupy docelowej

Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby różnych grup docelowych, musieliśmy wykazać indywidualne podejście projektowe (HCD), utrzymując Klienta w centrum procesu rozwoju produktu. Skupiliśmy się na czterech kluczowych grupach, które mają zupełnie inne potrzeby i oczekiwania. Stworzyliśmy cztery wersje językowe strony (PL, EN, FR, GER), dedykowane podstrony oraz sekcje contentowe, które są wyświetlane tylko w konkretnych wersjach językowych.

Ekspert w obszarze private label

O private label mówimy wtedy, kiedy produkty są produkowane przez jedno przedsiębiorstwo, a sprzedawane pod marką należącą do innego podmiotu. Skłodowscy mają wieloletnie doświadczenie w budowaniu marek własnych – oferują swoim Klientom nie tylko zindywidualizowany produkty, ale również kompleksową usługę, uwzględniającą m.in. tworzenie konceptów produktowych w oparciu o wiedzę o rynku i trendach. W przejrzysty, interaktywny sposób zaprezentowaliśmy siedmioetapowy proces profilowania produktu, by pokazać potencjalnym Klientom możliwości, jakie daje private label.

Zainspiruj się!

Do klientów B2C należą młode rodziny, które prowadzą aktywny tryb życia i zwracają uwagę na jakość pożywienia. Dedykowana podstrona produktowa zachęca konsumentów do wyboru produktów wołowych premium oraz inspiruje do eksperymentowania w kuchni z użyciem autorskich przepisów.

Jakość na światowym poziomie

Oferta Skłodowskich kierowana jest także zagranicę, przede wszystkim na rynek francuski (tradycyjny oraz halal), do branży HoReCa. Nowa strona internetowa pozycjonuje Skłodowskich jako godnego zaufania partnera biznesowego, który oferuje kompleksowe wsparcie dla dystrybutorów oraz zachowuje międzynarodowe standardy jakości.

Szeroka gama produktów

Marka Skłodowscy odpowiada na złożone potrzeby branży HoReCa w Polsce. Nowa strona w przejrzysty sposób przedstawia produkty mrożone oraz świeże, dedykowane dla branży gastronomicznej, a także możliwości współpracy w ramach private label. Witryna wychodzi naprzeciw dystrybutorom, którzy mają regularne lub stałe zapotrzebowanie na wyroby wołowe oraz elementy klasy premium.

W trosce o hodowców

Podstrona dedykowana hodowcom bydła przedstawia korzyści z podjęcia współpracy z marką Skłodowscy, a w sekcji FAQ odpowiada na kluczowe pytania, by wesprzeć dział sprzedaży i już na etapie pierwszego styku z marką, dostarczyć zainteresowanym rolnikom szereg najistotniejszych informacji.

Kreatywny copywriting & UX writing

Umiejętnie połączyliśmy przyjemne z pożytecznym! Contentowa warstwa strony została zaprojektowana zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i UX writingu. Zastosowaliśmy proste i użyteczne komunikaty (microcopy) w miejscach, które wymagają od użytkownika interakcji, by ułatwić mu bezproblemowe poruszanie się po witrynie, natomiast w rozbudowanych sekcjach – postawiliśmy na treści SEO, które nie tylko wspierają pozycjonowanie strony, ale również w wyczerpujący sposób przedstawiają RTB marki.

O produktach mówimy językiem korzyści

Stworzyliśmy opisy produktowe, które nie tylko zachęcają do zakupu, ale także zawierają wszystkie parametry techniczne, by ułatwić Klientom wybór odpowiedniego asortymentu. Postawiliśmy na krótkie i treściwe komunikaty, bazujące na benefitach racjonalnych i emocjonalnych. Dzięki zastosowaniu języka korzyści uniknęliśmy przeciążenia informacyjnego. Skupiliśmy się na tym, co z punktu widzenia odbiorcy jest najbardziej wartościowe i przekazaliśmy to w atrakcyjnej formie graficznej – za pomocą ikon, infografik oraz animacji.

Ekspert i autorytet w branży

Skłodowscy idą z duchem czasu – z odwagą i determinacją wchodzą w erę transformacji cyfrowej. Pierwszym krokiem jest nowa strona internetowa, która wzmacnia wizerunek eksperta i buduje rozpoznawalność marki nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. Zaprojektowana przez nas witryna trafia z komunikatem do czterech kluczowych grup docelowych, a także jest realnym wsparciem dla działu sprzedaży, ponieważ optymalizuje proces pozyskiwania leadów.

Zaufany partner biznesowy

Human-centered design oraz kreatywny copywriting w połączeniu z silną wizją marki sprawiły, że Skłodowscy są postrzegani jako nowoczesny i profesjonalny partner biznesowy, który oferuje najwyższej jakości produkty, rozumie potrzeby klientów i wymagania rynku, a w swoich działaniach zwraca szczególną uwagę na aspekt ekologiczny.

Zmiana, którą widać gołym okiem

Nowa strona www podkreśla, że Skłodowscy rozwijają się w sposób zrównoważony, nie tylko dbając o dobrostan zwierząt, ale również tworząc przyjazne środowisko pracy. Dzięki przemyślanym podstronom i sekcjom informacyjnym wzrosła ilość generowanych leadów, a liczba zapytań dotyczących produktów i możliwości współpracy została zminimalizowana.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Triflow

Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B

Sinterit

Funkcjonalna strona www, która oddaje innowacyjny charakter marki

Prosperplast

Mniej znaczy więcej! Nowoczesna i minimalistyczna strona www, która przemawia do B2B i B2C

Tymbark

Strona internetowa, która buduje świadomość marki i wspiera działania sprzedażowe jednocześnie

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję