kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Tymbark

Strona internetowa, która buduje świadomość marki i wspiera sprzedaż

Zakres pracy:

Warsztaty UX/UI
Makiety UX
Design
Development
Copywriting

www.tymbark.com.pl

Tymbark gości w sercach i lodówkach Polaków od blisko 80 lat. Jest liderem w kategorii soków i napojów w Polsce, a ich produkty trafiają do prawie 30 krajów na całym świecie. W czym tkwi sekret Tymbarku? Firma czerpie inspiracje z bogactwa natury – ich produkty nie zawierają żadnych sztucznych słodzików, barwników i konserwantów.
Dla brandu Tymbark stworzyliśmy stronę wizerunkową w celu przyciągnięcia uwagi grupy docelowej, budowania świadomości marki oraz wsparcia działań sprzedażowych. Udało się!

Intuicja i elastyczność

Tymbark zwrócił się do nas z zadaniem stworzenia wizerunkowej strony internetowej, która będzie dostosowana przede wszystkim do użytkowników korzystających z telefonów komórkowych, posiadała elastyczny i intuicyjny w obsłudze system CMS oraz będzie wpisywała się w założenia strategiczne marki. Design starej strony nie nawiązywał do aktualnych trendów. Ponadto ówczesna strona www nie była dostosowana do założeń – pojawiających się nowych produktów w ofercie, czy nowych kampanii.

Na miarę potrzeb

Firmie Tymbark zależało na dwóch ważnych grupach, które korzystają ze strony – klient indywidualny oraz pracownicy grupy Maspex. Co do tej pierwszej – najważniejszym elementem było stworzenie intuicyjnej strony mobilnej, dlatego podczas prac nad stroną przyświecała nam myśl “mobile first”! Co do drugiej grupy docelowej istotnym elementem było wsparcie działu sprzedaży, który musiał mieć możliwość samodzielnej edycji i rozbudowy platformy.

We make it better

Nowa strona www dla Tymbark miała także usprawniać pracę różnych – odrębnych, ale ściśle ze sobą współpracujących – działów wewnątrz organizacji. Ograniczać wystąpienie błędów podczas częstej edycji strony. Aby tego dokonać musieliśmy najpierw poznać potrzeby wszystkich pracowników, którzy mieli do czynienia z codzienną pracą w Wordpress. Chcieliśmy się także dowiedzieć, z jakimi problemami borykała się firma podczas obsługi starego CMS. Wewnętrzne warsztaty z klientem uświadomiły nam wiele aspektów i pozwoliły zaplanować budowę takiego rozwiązania, które ułatwi codzienną pracę, zmniejszy pracochłonność zadań, a także ograniczy możliwość wystąpienia błędu ludzkiego.

Kapsel naszym bohaterem!

Ważnym aspektem była także sfera wizualna, czyli zastosowanie koloru zielonego i nawiązanie do “brand hero” jakim jest kapsel. Umieszczenie elementów dynamicznych na stronie również jest celowe – sprawia, że ta strona żyje, wywołuje emocje, tak samo jak hasła znajdujące się pod kapselkami!

Produkt na pierwszym planie

Budując stronę internetową dla Tymbark (grupa Maspex) zależało nam na świetnej prezentacji produktów – możliwości filtrowania, wyszukiwania według nazwy, smaku, czy linii produktowej, a także znalezienia informacji o produkcie. W końcu to on odgrywa tutaj rolę główną.

Do wyboru do koloru

Tymbark słynie nie tylko ze swoich kapsli, ale także z bogatej oferty produktowej. Oferuje soki, napoje, musy, nektary etc. w różnorodnych pojemnościach i smakach. Każdy klient po wejściu na taką stronę może dostać zawrotu głowy od ilości dostępnych produktów, ale (nieskromnie mówiąc) nie na stronie, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy. Nasz produkt digitalowy to minimalistyczna i przejrzysta platforma, która pozwala poruszać się po niej użytkownikowi w sposób intuicyjny i łatwy. Została stworzona tak, by klient bez problemu mógł znaleźć dokładnie to, czego poszukuje w danym momencie, a także został poinformowany o dokładnie takiej promocji, jaka obowiązuje w danym momencie. Strona spełnia zatem wszystkie założenia nowoczesnego projektowania, a dodatkowo jest spójna ze strategią marki.

Wszystko o produkcie

Założenie strony było również takie, aby klient mógł znaleźć wszystkie interesujące go informacje na temat produktu. W łatwy i szybki sposób. Strona produktowa jest zatem przejrzysta, prosta i pozwala skupić uwagę użytkownika tylko na ważnych elementach takich jak skład produktu, nazwa, pojemność, najważniejsze informacje. Klient będą na stronie danego produktu może także bez problemu wybrać inny smak z tej samej linii i dowiedzieć się o nim więcej bez konieczności wracania do głównego menu.

Co Ci leży na sercu?

Tymbark to marka, która dba o jakość swoich produktów, a tym samym o swoich klientów. Ceni sobie także ich opinię i stara się być na bieżąco z informacjami, którymi dzielą się klienci. Jak? Również za pomocą strony www, a dokładniej za pomocą formularza, który został zbudowany w taki sposób, by klient nie musiał poświęcać zbyt wiele czasu na przesłanie formularza. Kontakt z firmą Tymbark jest łatwy i intuicyjny.

Intuicyjny system CMS

Jak już wcześniej wspominaliśmy, klientowi zależało na modułowej budowie systemu CMS. W związku z operacyjnymi potrzebami firmy, nową stronę www zbudowaliśmy w oparciu o najnowsze technologie. Przygotowane przez nas szablony poszczególnych sekcji mogą być wykorzystywane w dowolny sposób do budowania nowych podstron. Aktualizacja produktów, dodawanie nowości ofertowych, sekcji, kampanii – dzięki dobrze skonfigurowanemu CMS – to bezproblemowe czynności, które nie wymagają angażowania teamu developerów i designerów.

Pełna niezależność

Od samego początku zależało nam na zadowoleniu dwóch stron – użytkownika, czyli klienta marki Tymbark oraz moderatorów strony, czyli wszystkich osób pracujących nad rozbudową oferty i edycją treści. W efekcie pomogliśmy klientowi całkowcie uniezależnić się od podwykonawców i daliśmy mu możliwość samodzielnej edycji strony, a co za tym idzie jej rozbudowy. Ograniczyliśmy w ten sposób koszty zewnętrzne klienta.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Sinterit

Funkcjonalna strona www, która oddaje innowacyjny charakter marki

Prosperplast

Mniej znaczy więcej! Nowoczesna i minimalistyczna strona www, która przemawia do B2B i B2C

Norsweet

Jak zbudowaliśmy markę z mocną wizją i misją

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję