kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Łukasz Pieniążek

Personal branding i marketing dla kierowcy rajdowego

Klient

Łukasz Pieniążek

Co zrobiliśmy:

Strategia komunikacji
Key visual
Logo i identyfikacja wizualna
Strona www – Concept, UX, UI, development
Sesja zdjęciowa
Materiały promocyjne
Wizualizacje 3D
Wideo
Prezentacje multimedialne
Media społecznościowe
PR & media relations
Projekt oklejenia samochodu
Wyposażenie oraz strój kierowcy i pilota
Gadżety dla fanów

www.pieniazekrally.com

Łukasz Pieniążek to młody, utalentowany kierowca rajdowy z Częstochowy, startujący obecnie w cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata WRC2. Już na samym początku swojej wyścigowej kariery wykazał niezwykły talent, zajmując pierwsze miejsce w czterdziestej edycji Rajdu Monte Karlino.  Zdobył niezliczoną ilość nagród, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Wyzwanie

Pod koniec 2017 roku, po kwalifikacjach do WRC2, Łukasz zdecydował się na podniesienie poziomu swojej marki tak, aby dokładniej odzwierciedlała jego osiągnięcia i ambicje. Przygotowując tę kolejną fazę rozwoju w swojej karierze, przyszedł do nas skonsultować kwestię brandingu i własnego wizerunku. Łukasz szukał czegoś świeżego i odmiennego – niekonwencjonalnego w porównaniu do tego, co zwykle spotykamy w branży motoryzacyjnej. Chciał się wyróżnić na tle konkurencji i prezentować jako mocny zawodnik i groźny przeciwnik.

Łukasz miał dwa główne cele:
– po pierwsze przyciągnąć nowych fanów,
– po drugie znaleźć odpowiedniego sponsora.

Rozwiązanie

Realizacja projektu dla Łukasza była dla nas doskonałą okazją do przeniesienia najlepszych
i najciekawszych technik oraz praktyk zwykle stosowanych w brandingu konsumenckim korporacji, do branży motoryzacyjno-sportowej. Spędziliśmy mnóstwo godzin na pracach koncepcyjnych, warsztatach, testach porównawczych i rozmowach z naszym Klientem, aby dobrze się poznać i dogłębnie zrozumieć problemy i potrzeby Łukasza. Wiele z naszych działań opierało się na procesie odkrywania tożsamości Łukasza, tak aby stworzyć Jego nowy, oryginalny wizerunek, który przyciąga uwagę i jest odpowiednio postrzegany przez opinię publiczną.

Identyfikacja wizualna

Nowy Łukasz Pieniążek to człowiek, który przemyka obok nas z taką prędkością, że dostrzeżemy tylko czarno-niebieską łunę. Na taką kolorystykę zdecydowaliśmy się, opracowując dynamiczny motyw przewodni, ponieważ są to jego ulubione kolory. Cały branding to efekt wielogodzinnych spotkań z Łukaszem, przełożenie jego marzeń i opowieści. Światła i neony. Świat science-fiction.

Oklejenie samochodu

Oklejając auto, zbudowaliśmy jedyną w swoim rodzaju dynamiczną maszynę z przyszłości. Przygotowaliśmy również obrotową wizualizację 3D samochodu, do prezentacji pojazdu w social media i na stronie internetowej Łukasza.

Sesja zdjęciowa i wideo

Wykonaliśmy również sesję zdjęciową Łukasza i jego pilota Przemka. Zdjęcia wykorzystane zostały w projekcie strony internetowej i grafice Key Visual. Jednym z naszych kolejnych wyzwań był montaż i postprodukcja materiałów nagranych podczas treningów, videorelacji z rajdów i wywiadów z Łukaszem i Przemkiem. Każdy z filmów promocyjnych zaczyna się i kończy opracowanym przez nas dynamicznym intro i outro.

Materiały promocyjne

Zaprojektowaliśmy mnóstwo materiałów promocyjnych: wizytówek, katalogów, broszur, pocztówek, notesów, plakatów – wszystko wizualnie spójne, utrzymane w męskim, dynamicznym stylu.

Strona internetowa

Po stworzeniu silnego identyfikatora wizualnego byliśmy w stanie opracować kluczowy motyw w projekcie strony internetowej, zgodny z marką i tożsamością Łukasza. Obudziliśmy w sobie ducha zabawy i uruchamiając pełną moc naszej kreatywności, nadaliśmy stronie internetowej interaktywny styl, oparty na oldschoolowej grze wyścigowej.

Media społecznościowe

Nawiązaliśmy współpracę z Agencją 365, aby wspierała nas w publikowaniu materiałów promocyjnych, prowadzeniu kanałów social media oraz PR. Opracowana odnowiona strategia i plan komunikacji przyniosły 67% wzrost zasięgu w ciągu 8 miesięcy. Nasze działania PR przekroczyły najśmielsze oczekiwania. Pojawiło się ponad tysiąc wzmianek prasowych o Łukaszu w krajowych i zagranicznych publikacjach.

Rezultat

Zbudowaliśmy oryginalny i profesjonalny wizerunek Łukasza, który mocno wyróżnił się na tle konkurencji. Branding personalny naszego klienta w swoich założeniach opiera się na autentyczności i spójności przekazu z rzeczywiście wyznawanymi i realizowanymi przez niego wartościami. Pomogliśmy mu stworzyć rzetelną markę oraz wiarygodną prezentację siebie jako człowieka, który osiągnął sukces jako kierowca rajdowy. Realizowanie przemyślanej strategii sprawiło, że rozpoznawalność Łukasza znacząco wzrosła i pozwoliła mu zaprezentować swoje zawodowe osiągnięcia szerokiemu gronu odbiorców.

 

 

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Autotesto

UX i strona WWW dla polskiej sieci Niezależnych Ekspertów Motoryzacyjnych

Espiro

Branding i strona WWW dla producenta wózków i fotelików dziecięcych

Tauron Arena Kraków

Katalog sprzedażowy i karty produktowe

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje