kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

.KTW

Nowe perspektywy dla Śląska

Klient

TDJ Estate

Co zrobiliśmy

Strategia komunikacji
Key Visual
Branding & identyfikacja wizualna
Edytorial
Strona teaserowa
Strona www – Concept, UX, UI, Interaction Design, Dev (przy współpracy z Netizens)
Kampania multichannel

.KTW to dwa nowoczesne biurowce w samym centrum Katowic, stanowiące jedną z najwyższych budowli na Śląsku. Deweloper, firma TDJ Estate, wraz z renomowaną pracownią architektoniczną Medusa Group postawił na projekt, który symbolizuje etos pracy, sumienność, uczciwość, prostotę i skromność – cechy ważne dla Śląska i Katowic.

Pracując nad świadomością marki, identyfikacją wizualną oraz teaserem i stroną www, mieliśmy przed oczami cel, jakim jest promocja jednej z największych inwestycji ostatniej dekady na Śląsku, oraz wpływ, jaki będzie ona miała na rozwój całego regionu.

Oswoić potęgę

Hasłem przyświecającym architektom .KTW była „skromność w formie z odwagą w skali”. Inwestor obawiał się jednak, że ta odwaga może nie przypaść do gustu katowiczanom. Dlatego naszym pierwszym zadaniem było oswojenie mieszkańców z wizją nowego budynku.

Centralnym punktem i ikoną miasta jest Spodek. Budynki, które wokół niego powstały, takie jaksiedziba NOSPR-u czy też Międzynarodowe Centrum Kongresowe, są idealnie zaprojektowanym, funkcjonalnym tłem dla tego ważnego dla mieszkanców terenu.

Pomysł budowy wieżowca w najbliższym sąsiedztwie Spodka wymagał od nas bardzo kreatywnego i zrównoważonego podejścia do stworzenia komunikacji marketingowej. Naszym zadaniem było oswojenie mieszkańców z ideą projektu, który zupełnie zmieni wygląd ścisłego centrum miasta.

Rąbek tajemnicy

Naszą grupą docelową byli mieszkańcy aglomeracji śląskiej. Tworząc przeznaczony dla nich teaser, postanowiliśmy pokazać jedynie fragment budynków. Stopniowaliśmy dzięki temu napięcie i potęgowaliśmy zaciekawienie bez prezentacji całości. Elementem przewodnim wszystkich naszych prac był motyw kubikowej, asymetrycznej konstrukcji gmachów.

Strona teasera odliczała czas do dnia prezentacji .KTW i oficjalnego ujawnienia kształtu biurowców. Przed tym wydarzeniem zainicjowaliśmy przeprowadzenie sondy ulicznej, podczas której wizualizacji budynku pokazywano przypadkowym mieszkańcom. Ich reakcje zostały sfilmowane, a zmontowane z tego materiału wideo stało się częścią teasera.

Prezentacja .KTW nastąpiła podczas VIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Zajęliśmy się przygotowaniem zaproszeń, których kształt dyskretnie zdradzał nietypową, niecodzienną linię budynku.

Przechodząc na stronę

W dniu prezentacji miejsce teasera zajęła stworzona przez nas strona internetowa, na której pokazaliśmy mieszkańcom oraz potencjalnym najemcom budynki w całości. Jej kreacja była sporym wyzwaniem. Korzystając z najnowocześniejszych technik webowych, zaprojektowaliśmy rozwiązanie przedstawiające ogromną ilość treści w czytelny i intuicyjny sposób.

Ukazaliśmy nie tylko funkcjonalny i ponadczasowy charakter budynku, ale i sam Śląsk oraz olbrzymie szanse dla inwestorów, jakie kryje w sobie ten region. Warto przypomnieć, że jest to największa w Polsce, dwumilionowa aglomeracja, a pojawienie się zagranicznych firm, najemców powierzchni biurowej, to gwarancja nowych miejsc pracy dla mieszkańców.

Zaprojektowana przez nas strona odwołuje się do unikalnego charakteru budynków. Podobnie jak kubiki, z których składają się biurowce, różnią się nieco od siebie, tak samo boxy, z których zbudowana jest strona internetowa, nie są identyczne. To świeże podejście do projektowania treści www. Spoiwem jest element łamiącej się linii, nawiązujący do nietypowej i kontrowersyjnej bryły budynków. Nasze rozwiązanie zyskało wiele pozytywnych opinii. Strona została zakwalifikowana do najwyższego etapu konkursu The Webby Awards.

W poszukiwaniu najemców

Kolejnym narzędziem pomocnym w sprzedaży powierzchni, głównie najemcom zagranicznym, dużym koncernom i światowym markom, był przygotowany przez nas wielofunkcyjny, prestiżowy folder, wydrukowany na papierze czerpanym. Jego kształt wraz z registrami zainspirowany jest architekturą .KTW. Zależało nam na dopracowaniu każdego detalu.

Opracowaliśmy również strategię komunikacji marki oraz przeprowadziliśmy kampanię promocyjną w mediach (outdoor, prasa polska i zagraniczna, internet).

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Korzystając z tej strony zgadzasz się na naszą Politykę Prywatności (cookies). Akceptuję Politykę Prywatności (cookies).

OK