kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

3DGence

Audyt UX/UI, rekomendacje rozwiązań i wdrożenie nowej strony internetowej dla wiodącego producenta rozwiązań druku 3D

Klient

3DGence

Zakres prac:

Audyt UX
Warsztaty UX
Konsultacje w zakresie procesu projektowego
Wdrożenie projektu
Support SLA
Rozwój strony w modelu Growth Driven Design

www.3dgence.com/pl

3DGence jest jednym z wiodących producentów przemysłowych, wysokowydajnych drukarek 3D oraz dostawcą profesjonalnych rozwiązań druku 3D, w tym profesjonalnych akcesoriów i materiałów. 3DGence jest cenionym przez klientów partnerem wspierającym wdrażanie technologii druku 3D w przedsiębiorstwach. Dzięki swoim oddziałom w Europie i USA 3DGence zapewnia globalny zasięg dla swoich produktów i usług.

3DGence istnieje na rynku od 2014 roku. Od samego początku działa na styku nowych technologii, przeciera nowe szlaki i szuka pionierskich rozwiązań w zakresie druku 3D. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zapewnia przełomowe narzędzia i wspiera wdrażanie technologii druku 3D w firmach produkcyjnych z różnych branż, w tym motoryzacyjnej, kosmicznej, lotniczej, high-tech i AGD. Wartości, które stoją za marką to niezawodność, ciągły rozwój i współpraca. Będąc ekspertem w swojej dziedzinie, 3DGence doradza i szkoli, aby jak najwydajniej wykorzystywać technologię przyszłości, jaką jest druk 3D.

Nadać technologii nowoczesną twarz

3DGence to marka, która śledzi trendy i jest uosobieniem nowoczesności nie tylko w swojej branży. Właśnie dlatego koniecznym było zaprojektowanie zupełnie nowej strony internetowej, która wykorzysta w pełni dostępne na rynku rozwiązania, aby przedstawić wartości, przewagę konkurencyjną i odpowiedzieć w pełni na potrzeby grupy docelowej.

Opowiedzieć, co niesie przyszłość

Polegając na bogatym doświadczeniu zespołu Funktional, nasz klient zwrócił się do nas ze złożonym zadaniem wsparcia całego procesu. Stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem. Produkty i usługi są wysoce rozwinięte technologicznie. Ich przewaga konkurencyjna i działanie to historia, którą należy opowiedzieć w porywający sposób, równocześnie tłumacząc jej zawiłe meandry.

Zrozumieć, dla kogo jesteśmy

Proces decyzyjny w branży naszego klienta jest skomplikowany. Wybór i zakup drukarki 3D nie dzieje się ad hoc, ale jest poparty rozeznaniem rynku, analizą parametrów – czasami bardzo szczegółowo. Musieliśmy mieć to na względzie, aby zoptymalizować ścieżkę i ułatwić odwiedzającym podjęcie decyzji zakupowej, biorąc pod uwagę ich urozmaicone motywacje. To wymagało naprawdę przemyślanej architektury informacji, która pozwoli odpowiednio zaspokoić potrzeby klientów o zróżnicowanych potrzebach, która przeprowadzi ich do konwersji.

Mieć plan

Opierając się na metodyce Agile, musieliśmy podzielić cały proces na poszczególne etapy i rozpisać w harmonogramie konkretne przyrosty, żeby mieć pełną kontrolę nad projektem.

Zbadać wszystkie ścieżki użytkownika

Pracę zaczęliśmy od etapu eksploracji. Pierwszym jej etapem był audyt UX projektu nowej strony, dla którego punktem wyjścia była wcześniejsza wersja witryny. Konieczne było wyeliminowanie dotychczasowych mankamentów. Musieliśmy sprawdzić i ocenić najważniejsze punkty styku użytkownika ze stroną. Dzięki temu przygotowaliśmy zestaw rekomendacji i wytycznych do zaimplementowania. Zostały one następnie zaprezentowane i omówione na warsztatach UX. Chcieliśmy skonfrontować nasze idee z wizją klienta, aby mieć gwarancję pełnego zrozumienia.

Doradzić najlepsze rozwiązania

Za projekt graficzny odpowiadał zespół po stronie klienta. Nadzór nad implementacją rozwiązań zapewniał nasz konsultant UX, który trzymał pieczę, aby projekt w pełni odpowiadał na szerokie spektrum potrzeb użytkowników, budując doświadczenie, które będzie angażować, zaowocuje wyborem 3DGence i zakończy się konwersją. Skupiając się na użytkowniku, posługiwaliśmy się ICP (Ideal Customer Profile) – optymalizując pracę strategiczną, zrezygnowaliśmy z tworzenia person, z racji na olbrzymie zróżnicowanie portfolio klientów.

Zadbać o procesy

Napotkane po drodze trudności i wątpliwości rozwiązywaliśmy wspólnymi siłami. Zanim jeszcze zakończył się proces projektowy, przystąpiliśmy już do wdrożenia wersji MVP strony, aby jak najszybciej mogła przyjąć pierwszych odwiedzających. Poszczególne etapy tej wersji zostały przygotowane i przeprowadzone zwinnie w duchu Agile, pozwalając równolegle na finalizację prac projektowych. Mieliśmy ustaloną listę priorytetów odnośnie m.in. jakości kodu, pełnej funkcjonalności wersji RWD i szybkości ładowania.

Dobrać najlepsze narzędzia

Dobraliśmy też odpowiednie technologie, aby zapewnić realizację wszystkich założeń projektowych.
W ramach wdrożenia wykorzystaliśmy PHP, HTML5, WordPress, Elementor, Sass + CSS 3.0, js. Szybką responsywność i współpracę z klientem zapewniło narzędzie BugHerd – dzięki tablicy kanban wszystkie zmiany były sygnalizowane na bieżąco. Nasza współpraca jednak nie zakończyła się na tym etapie, a strona jest wciąż rozwijana i rozbudowywana, aby jeszcze lepiej mogła odpowiadać na potrzeby użytkowników
i realizować cele sprzedażowe 3DGence.

Pokazać silną markę

Wdrożenie wersji MVP strony zostało zakończone już w grudniu. Nasz klient bardzo wysoko ocenił naszą wiedzę i zaangażowanie, które zaowocowały stworzeniem serwisu zapewniającego realizację celów biznesowych 3DGence, jak i budowę świadomości marki jako solidnego, zaawansowanego technologicznie i nowoczesnego partnera.

Kontynuować współpracę

W ramach stałego wsparcia na bazie SLA nieustannie rozwijamy i aktualizujemy nową stronę internetową w duchu Growth-Driven Design, skupiając się na misji, którą ma spełniać w strategii biznesowej 3DGence. Przed nami jeszcze wiele fascynujących wyzwań.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Language Assessment by Accent for Professionals

Digital first! Jak zbudować pozytywne customer experience, wzmocnić wizerunek marki i zaprojektować branding, który trafia do grupy docelowej.

Cirrus LED

Audyt i warsztaty UX/UI, projekt UX, projekt graficzny landing page’a i nowej strony internetowej dla wiodącego, amerykańskiego producenta rozwiązań dla wyświetlaczy LED

CREATON

Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję