kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Cirrus LED

Audyt i warsztaty UX/UI, projekt UX, projekt graficzny landing page’a i nowej strony internetowej dla wiodącego, amerykańskiego producenta rozwiązań dla wyświetlaczy LED

Klient

Cirrus LED

Zakres prac:

Audyt UX/UI
Warsztaty UX
Architektura informacji
Projekt UX/UI landing page’a i strony internetowej
Projekt graficzny landing page’a
Projekt graficzny strony internetowej
Wdrożenie strony internetowej
Banery do kampanii Google Display Network
Copywriting do kampanii Google Search Ads

cirrusled.com

Cirrus jest producentem ekranów LED z siedzibą w Portsmouth NH w USA, działającym na terenie całych Stanów Zjednoczonych i Kanady. Firmę tworzy grupa ludzi z pasją (ok. 50 pracowników – to już coś!), tworzących najwyższej klasy zintegrowane narzędzia do wyświetlania i optymalizacji marketingu outdoorowego.

Rozwiązania oferowane przez Cirrus to dużo więcej niż outdoorowe ekrany LED. Przewaga konkurencyjna rozwiązań, które proponuje Cirrus jest naprawdę spora. Dzięki ultra-wysokiej rozdzielczości pozwalają przedstawić ze szczegółami walory reklamowanych produktów i usług. Sama konstrukcja to niesamowicie lekki, modułowy system ekranów łatwy w montażu i rozbudowie wraz z wyjątkową wydajnością i trwałością dzięki technologii półprzewodnikowej. W połączeniu z dedykowanym oprogramowaniem ScreenHub umożliwiającą tworzenie treści i monitorowanie ich wyświetlania nie ma sobie równych.

Dostosować się do zmian na rynku

Nasz klient zwrócił się do nas z pytaniem o rozwiązania dla wsparcia procesu lead generation. Było to związane z transformacji modelu biznesowego Cirrus. Do tej pory sprzedawali głównie innym firmom B2B, które instalowały ich produkty. Klienci końcowi nie mieli bezpośredniego kontaktu z firmą. Ponieważ rynek się zmienia, a średnia cena ekranu wynosi około 15 000 $, postanowili zmienić model biznesowy na hardware as a service. Wymagało to istotnych zmian całej strategii marketingowej.

Po wstępnym audycie w ramach eksploracji zidentyfikowaliśmy jednak problem związany ze stroną internetową, która nie potrafiła w angażujący sposób przedstawić produktów, ich przewagi konkurencyjnej i zaciekawić grupy docelowej, odpowiadając na jej potrzeby.

Zarekomendować rozwiązania

W tej sytuacji nasza diagnoza i rekomendacje mogły być tylko jedne – kampania lead generation nie zadziała bez zaprojektowania i wdrożenia nowej, odpowiadającej najnowszym trendom i dopasowanej do klienta docelowego, strony internetowej. Zasugerowaliśmy najbardziej optymalne według nas rozwiązanie, które pozwoli na jak najszybszy start działań marketingowych – w pierwszej kolejności zaprojektowanie i wdrożenie landing page’a, który będzie wyczerpującą wizytówką firmy i jej oferty, a równocześnie budowa od podstaw nowej, zaawansowanej strony internetowej, która w odpowiedni sposób wprowadzi użytkownika w świat i historię marki. Co, z racji specyfiki produktów Cirrus, nie jest takim łatwym zadaniem – choćby w kontekście zaprezentowania na stronie parametrów i jakości wyświetlania ekranów. Ale lubimy wyzwania, więc z entuzjazmem przystąpiliśmy do pracy.

Ułożyć wszystkie elementy

Cirrus to marka, która ma naprawdę sporo do opowiedzenia o sobie, stąd wiedzieliśmy, że konieczna jest odpowiednia narracja dla tej historii. Zaczęliśmy więc od audytu starej strony internetowej klienta w wersji rozszerzonej, która skupiała się także na elementach strategicznych, m.in. personach, grupie docelowej. Dzięki temu mogliśmy wszystko uporządkować, przygotowując architekturę informacji i makiety dla wszystkich widoków. Podczas projektowania customer experience skoncentrowaliśmy się na potrzebach i problemach klientów poprzez dogłębną analizę ścieżek customer journey. Takie podejście pozwoliło nam przedstawić właściwe informacje dokładnie wtedy, kiedy użytkownik ich potrzebuje, a tym samym zwiększyć pozytywne doświadczenia klienta. Kluczowym elementem okazał się kalkulator, który z uwzględnieniem szeregu parametrów pozwalał wyestymować zwrot z inwestycji dla klientów Cirrus. To element, który może przeważyć o decyzji zakupowej.

Być gotowym na zmiany założeń

Pracę nad makietami toczyły się w stałym kontakcie z klientem, iteracyjnie i z wykorzystaniem metodologii Agile. Kiedy dostaliśmy zielone światło dla opracowanej architektury i makiet, rozpoczęliśmy symultanicznie pracę zarówno nad designem strony, jak i landing page’a. W miarę procesu projektowego jednak, w związku z wybuchem globalnej pandemii COVID-19, zmianie uległa także sytuacja na rynku klienta, co odbiło się także na ustalonej strukturze strony – dzięki zwinnemu podejściu byliśmy w stanie dynamicznie dostosować się do nowych wytycznych.

Pokazać produkt w pełnej krasie

Projektując warstwę graficzną, naszym celem było oddać istotę ekranów LED, które oferuje Cirrus – szeroką i zachwycającą paletę barw, której próbnikiem był logotyp marki, dla różnych elementów strony. Postawiliśmy także na dynamiczne, animowane przejścia kolorystyczne w zmianach odsłon slidera na stronie głównej. Wysoka jakość i płynny obraz w połączeniu z dostępnością i dobrą ceną to cechy produktów Cirrus. Kolory i ruch – w tych dwóch elementach zaklęta jest istota produktów naszego klienta, co chcieliśmy w subtelny sposób podkreślić w ramach projektu. Odpowiadający w pełni wszystkim założeniom i dopieszczony w każdym detalu projekt skierowaliśmy do wdrożenia.

Zwiększenie sprzedaży w nowej odsłonie marki

Dzięki nowej stronie internetowej Cirrus mógł zacząć planować swoje działania lead generation, która teraz miała znacznie większe szanse na zadowalający współczynnik konwersji, prezentując w pełnej okazałości produkty i usługi marki. Aby zapewnić jeszcze większe szanse na sukces, przygotowaliśmy zestaw materiałów digital pod kampanię Google Display Network oraz zajęliśmy się copywritingiem w ramach działań Google Search Ads. Nasza wstępna diagnoza i rekomendacje okazały się słuszne i pozwoliło klientowi na zwiększenie sprzedaży w trudnych czasach globalnego kryzysu.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

3DGence

Audyt UX/UI, rekomendacje rozwiązań i wdrożenie nowej strony internetowej dla wiodącego producenta rozwiązań druku 3D

Norsweet

Jak zbudowaliśmy markę z mocną wizją i misją

Globalna Organizacja Pomocy Dzieciom

Projekt drukowanej i cyfrowej wersji Raportu Rocznego Dostaw, animacji i innych materiałów marketingowych dla wiodącej Globalnej Organizacji Pomocy Dzieciom

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję