kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Bratex

Branding dla producenta systemów dachowych

Klient

Bratex

Zakres prac

Logotyp
Branding produktowy
Katalogi
Katalog partnerski
Projekt oklejenia samochodów
Inne materiały BTL

Bratex Dachy to firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży wysokogatunkowych blach dachowych oraz stalowego systemu rynnowego Struga. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1991 roku, a już w 1996 zostało bezpośrednim importerem skandynawskiego koncernu SSAB, światowego lidera w produkcji stali wysokowytrzymałej. SSAB do dnia dzisiejszego jest czołowym dostawcą firmy.

Produkty Bratex Dachy charakteryzują się wysoką jakością, solidnością wykonania oraz doskonałymi walorami technicznymi i użytkowymi. Innowacyjność, kreatywność oraz wieloletnie doświadczenie umożliwia firmie projektowanie unikalnych rozwiązań produktowych, w pełni dostosowanych do oczekiwań najbardziej wymagających klientów.

Wyzwanie

Firma zgłosiła się do nas po projekt katalogu, ale po analizie systemu identyfikacji wizualnej zauważyliśmy, że wkradło się do niej dużo chaosu i nieścisłości. Pięciuset dystrybutorów na polskim rynku i 11.500 m2 nowoczesnej powierzchni powstałego w 2017 roku zakładu zobowiązują, aby marka miała jasno określone i dopracowane brand guidelines i spójny wizerunek. Musieliśmy zająć się tym w pierwszej kolejności.

The old mess

Rozwiązanie

Zaprojektowaliśmy cały system znaków identyfikujących i systematyzujących szeroką rodzinę produktów. Zapanowała spójność i konsekwencja, cechy niezbędne dla wzrostu rozpoznawalności i świadomości marki. System jest łatwy w rozbudowie o nowe produkty, więc w pełni dostosowany do nastawionej na nieustanny rozwój firmy.

Elementy spójnego brandingu

Techniczność, podkreślona wszechobecnymi liniami, odnoszącymi się do konstrukcji dachów i rynien, to podstawowa cecha identyfikacji wizualnej Bratex Dachy. Kolorystyka jest oszczędna, ale mocna. Dominują; czerwień – kolor brandowy i akcentowy oraz szarości, którym towarzyszy biel i czerń.

Wszystko opisane dwoma prostymi, ogólnodostępnymi krojami pisma i wsparte spójnym zbiorem ikon, które jasno obrazują najważniejsze cechy produktu. To wszystko tworzy spójny system, w którym każdy element brandingu ma jasno określone miejsce i zasady stosowania.

System znaków produktowych

Nazwy poszczególnych produktów bazują na “sygnecie” logotypu, który po przeprowadzonym przez nas liftingu lepiej odzwierciedla stabilność i solidność Bratex Dachy.

Rezultat

Marka Bratex Dachy, jak i wszystkie produkty, które są subbrandami posiadają usystematyzowaną identyfikację wizualną, dzięki której cały ekosystem marki jest rozpoznawalny, a przez swoje uporządkowanie komunikują solidność i stabilność marki, które sprawiają, że jest postrzegana jako godny zaufania partner i dostawca rozwiązań w zakresie pokryć dachowych. Taki wizerunek przekłada się na wyniki sprzedażowe.

 

 

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

3A Composites Mobility

Branding dla światowego lidera komponentów pojazdów drogowych i kolejowych

Galperin

Logotyp i projekt aplikacji mobilnej dla nowoczesnej usługi finansowej

Sferis.pl

Branding i strategia komunikacji dla multibrandowej sieci sprzedaży internetowej

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje