kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Link4

Brand Growth, czyli jak kompleksowo wsparliśmy markę LINK4

Klient

Link4

Zakres prac:

Key Visual
Infografiki
Ilustracje
Piktogramy
Kalendarz biurkowy
Materiały BTL
Animacje
Kartka świąteczna

LINK4 jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Jest pierwszą firmą ubezpieczeniową oferującą polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli ubezpieczenia przez telefon lub internet. Działająca na polskim rynku od stycznia 2003, marka jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w branży ubezpieczeniowej. 

Firma potrzebowała wsparcia kompleksowego – nie jednorazowo, a w sytuacjach wynikających z bieżących potrzeb. Nasza współpraca rozpoczęła się od stworzenia świeżego, kreatywnego Key Visuala dla OWU LINK4 Mama. Zadowolenie z przygotowanego przez nas projektu przerodziło się w stałą i kompleksową obsługę marki w zakresie zarówno materiałów BTL, jak i digital. Razem działamy na podstawie Service-Level Agreement, który jasno określa warunki naszej współpracy i zakres prac.  

Kompleksowe wsparcie marki w zakresie BTL i digital

W ramach kompleksowej współpracy powierzono nam zadanie zaprojektowania materiałów komunikacyjnych dla różnorodnej oferty usług i produktów. Ponieważ LINK4 jest jedną z najpopularniejszych firm ubezpieczeniowych w Polsce, nasza praca musiała być zgodna z brand guidelines marki i zachowywać ogólną spójność na poziomie wizualnym. Jedną z najważniejszych rzeczy było zrozumienie branży klienta, aby skuteczniej dopasować się do jego celów komunikacyjnych i biznesowych.

Ze względu na różnorodny wachlarz projektów, z jakimi mamy do czynienia w codziennych pracach dla klienta, elastyczność pozostaje jednym z najważniejszych aspektów naszej współpracy. Utrzymujemy wysoką responsywność i dostosowujemy się do stylu pracy LINK4, aby odpowiadać na ich potrzeby w dowolnym momencie, co znacznie przyspiesza proces realizacji zadań.

Odważny key visual sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki

Główną częścią naszej pracy było stworzenie koncepcji wizualnych i graficznych wyjaśniających OWU – Ogólne Warunki Ubezpieczenia – różnych planów ubezpieczeniowych oferowanych przez LINK4. OWU zawiera wysoce techniczne i szczegółowe informacje. Dokładnie przeanalizowaliśmy konkurencję i standardy branżowe, aby określić główne potrzeby klientów, najważniejsze elementy konieczne do podkreślenia i wybraliśmy kierunki, które wyróżniają markę na rynku. Świadomi, że grupy docelowe usług ubezpieczeniowych są bardzo zróżnicowane, skupiliśmy się na zaprojektowaniu przekazu, który będzie jasny i zrozumiały dla każdego kupującego ubezpieczenie. Zmaksymalizowaliśmy nasze starania, aby pomóc marce dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i zwiększyć rozpoznawalność marki.

Przed stworzeniem koncepcji graficznej wszystkich planów OWU nasza współpraca rozpoczęła się, gdy poproszono nas o opracowanie key visuala dla OWU LINK4 Mama. Stworzyliśmy oryginalne ilustracje, symbole i styl wizualny. Po rozmowie z klientem i lepszym zrozumieniu jego intencji, a także rozważeniu potrzeb i zachowań grupy docelowej, przystąpiliśmy do konceptualizacji pomysłów.

Oszczędność czasu i kosztów dla klienta oraz spójny wizerunek marki

Nasze działania i efekty współpracy to przede wszystkim oszczędność czasu i kosztów dla LINK4. Wszystko za sprawą z góry ustalonego modelu działania, rozmów, przekazywania informacji i informowania o etapach prac. To także dopracowana do perfekcji umiejętność kontrolowania ilości czasu spędzanego nad każdym etapem projektu. Co więcej, pozostawanie w  stałym kontakcie z klientem, dostarczając cotygodniowe podsumowania postępów prac. W trakcie całej współpracy LINK4 był także wspierany przez dedykowany zespół, który rozumiał cele biznesowe firmy i zawsze mógł elastycznie dostosowywać się do potrzeb klienta.

To z czego jesteśmy z klientem najbardziej dumni to to, że zachowaliśmy spójność marki we wszystkich materiałach marketingowych. Dostarczyliśmy materiały marketingowe, które odpowiadają potrzebom klientów i w zrozumiały sposób przedstawiają skomplikowane informacje. Wszystkie te działania w efekcie wzmocniły przewagę konkurencyjną firmy nad innymi podmiotami oferującymi ubezpieczenia na polskim rynku.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Galperin

Logotyp i projekt aplikacji mobilnej dla nowoczesnej usługi finansowej

Language Assessment by Accent for Professionals

Digital first! Jak zbudować pozytywne customer experience, wzmocnić wizerunek marki i zaprojektować branding, który trafia do grupy docelowej.

Biuro Innowacji Międzynarodowej Organizacji Charytatywnej

Projekt kooperacyjnej platformy online dla jednej z najważniejszych i najbardziej wpływowych organizacji międzynarodowych

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję