Livioon
Elegance first
Klient
Livioon sp. z o.o.
Co zrobiliśmy
Branding – logo & identyfikacja wizualna
Opakowania
Sesja zdjęciowa
Strona www – Concept, UX, UI, Interaction Design, Dev
Materiały sprzedażowe
Inne materiały BTL
Livioon to marka specjalizująca się w sprzedaży luksusowych francuskich perfum za pośrednictwem kanału MLM. Zadanie, jakie otrzymał Funktional, polegało na stworzeniu identyfikacji wizualnej, która przybliżyłaby firmę oraz jej ofertę jak najszerszej grupie odbiorców.
Opracowując strategię, przygotowaliśmy metodologię badań konsumenckich i wdrożyliśmy ją w życie. Prezentowaliśmy próbki zapachów oraz testowaliśmy nazwy. Po przeanalizowaniu wyników stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową. Kolejnym działaniem było przygotowanie projektów opakowań oraz realizacja sesji zdjęciowej.
Nasze projekty odzwierciedlają trendy w światowym perfumiarstwie i wpisują się w oczekiwania klientów. Zastosowanie czerni i bieli podkreśla elegancję oraz styl, które charakteryzują grupę docelową Livioon.