kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Kampania wolneodstresu.pl

Poczekalnia Przyjazna Zwierzętom

Klient

Royal Canin

Co zrobiliśmy

Strategia komunikacji
Key Visual
Strona www – Concept, UX, UI, Interaction Design, Dev
Konkurs konsumencki
Animacje
Video
Inne materiały BTL
Kampania multichannel

Royal Canin to jeden z największych światowych producentów karmy dla psów i kotów. Wywodząca się z Francji firma oferuje swoje produkty już od 50 lat. Jej polski oddział funkcjonuje od dekady w podkrakowskich Niepołomicach. Na jego zlecenie zrealizowaliśmy Poczekalnię Przyjazną Zwierzętom – pionierski projekt, wpisujący się w strategię społecznej odpowiedzialności firmy.

Naszym zadaniem było przygotowanie strony internetowej WolneOdStresu.pl, stworzenie filmu dla weterynarzy oraz serii animacji, a także opracowanie i przeprowadzenie wielokanałowej kampanii promocyjnej.

Less stress

Idea stworzenia Poczekalni Przyjaznej Zwierzętom została zainspirowana badaniami, które dowodzą, że zwierzęta, podobnie jak ludzie, odczuwają niepokój związany z wizytą w placówce medycznej. Inaczej jednak niż w przypadku ludzi, jest on spotęgowany przez trudy podróży oraz różnice gatunkowe przebywających w poczekalni czworonożnych pacjentów. Spotkanie psa z kotem przed wizytą u weterynarza potrafi zwiększyć poziom stresu do granic możliwości.

Nasz klient postanowił ten problem rozwiązać i stworzył koncepcję poczekalni, w której zwierzęta mogłyby się czuć komfortowo. Bardzo istotne było dotarcie z przekazem do opiekunów zwierząt. To dla nich przygotowaliśmy serię animacji obrazujących najczęstsze błędy popełniane podczas transportu oraz wizyt weterynaryjnych.

Poczekalnia Przyjazna Zwierzętom

Złapani w sieć

Tworząc stronę internetową, wyjaśnialiśmy krok po kroku, czym jest stres u zwierząt, co może go wywołać oraz w jaki sposób jesteśmy w stanie łagodzić jego objawy. Zależało nam na prostym przekazie, łatwym zarówno do zrozumienia, jak i do wprowadzenia w życie. Witryna zanotowała niemal 200 tys. wyświetleń.

Film okiem kota

Jedną z kluczowych kwestii było rozdzielenie miejsca oczekiwania dla psów i kotów. Aby uświadomić weterynarzom istotę problemu, przygotowaliśmy film przedstawiający wizytę kota, prezentowany w dużej części z perspektywy zwierzęcia. Celem kampanii było włączenie do projektu jak największej liczby gabinetów i klinik weterynaryjnych. Efekty przerosły założenia. Obecnie już ponad 70 przychodni zostało przebudowanych zgodnie z ideą Poczekalni Przyjaznej Zwierzętom.

Kot w samochodzie

Kot - wizyta u weterynarza

Jak zadbać o kota w poczekalni u weterynarza?

4 sposoby na wizytę kota u weterynarza

Kampania

Następnym krokiem była nasza wielokanałowa kampania promocyjna. Zorganizowaliśmy konkurs dla właścicieli zwierząt, na który przyszło ponad 3,3 tys. zgłoszeń. Przygotowany przez nas przewodnik „Jak radzić sobie ze stresem zwierząt” trafił do ponad 900 osób. Dużym zainteresowaniem cieszył się też newsletter. Otworzono go prawie 64 tys. razy.

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Korzystając z tej strony zgadzasz się na naszą Politykę Prywatności (cookies). Akceptuję Politykę Prywatności (cookies).

OK