kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Kubuś – Maspex

UX i strona WWW dla polskiej marki produktów naturalnych dla dzieci

Klient

Maspex

Zakres prac:

Strona WWW – koncepcja, i wdrożenie
Projektowanie UX / UI
Projektowanie interakcji
Wdrożenie strony

www.kubus.pl

Maspex jest jedną z największych w Europie Środkowo-Wschodniej firm w segmencie produktów spożywczych. Produkty Grupy Maspex trafiają do ponad 60 krajów na całym świecie. Spółka współpracuje z odbiorcami w krajach Unii Europejskiej oraz w pozostałej części Europy, w USA, Kanadzie oraz na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Marki takie jak: Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz to zdecydowani liderzy w swoich kategoriach, produkty, które cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy Środkowo – Wschodniej.

Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.

Wyzwanie

W ramach wygranego przetargu, nasz klient zwrócił się do nas z zadaniem opracowania nowej strony internetowej marki Kubuś. Strona miała być przeznaczona zarówno dla rodziców, jak i ich dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat. Na rodziców powinny czekać szczegółowe informacje o produktach marki, przepisy na zdrowe posiłki i porady eksperckie. Dla dzieci trzeba było natomiast przygotować Bezpieczną Strefę – pełną interaktywnych atrakcji platformę wspierającą rozwój przez zabawę.

Stanęliśmy przed wyzwaniem zbudowania przemyślanej architektury informacji na stronie i zaprojektowaniem nowych rozwiązań UX/UI, które pozwolą szybko i intuicyjnie poruszać się na stronie zarówno rodzicom, jak i ich dzieciom w wymagającej grupie docelowej 3-6 lat. Odpowiednio dopasowane buttony, rozmieszczenie contentu i jego bajkowy charakter wymagały od nas obudzenia w sobie dzięcięcej wyobraźni.

Rozwiązanie

Skupiliśmy się na tym, aby wszystkie elementy contentu strony znalazły dla siebie idealne miejsce. To było kluczowe przy przygotowywaniu struktury nowej strony marki Kubuś. Nawigacja na stronie powinna być przejrzysta i intuicyjna – szczególnie w przypadku korzystania z niej przez najmłodszych. Wykorzystanie dużej ilości czytelnych ikon, odpowiedniej wielkości buttonów i krótkie hasła w ramach komunikatów tekstowych – zaprojektowaliśmy rozwiązania UX / UI, które pozwolą dziecku korzystać z wszystkich przygotowanych interaktywych atrakcji w prosty sposób. Całość contentu osadzona jest w przyjaznym dla dziecka bajkowym świecie.

Rezultat

Wszystkie nasze działania spowodowały, że nowa strona marki Kubuś, dzięki łatwości przyjaznej użytkownikom strukturze, cieszy się zainteresowaniem rodziców i jest miejscem idealnie przystosowanym dla dzieci, zapewniając im bezpieczną i rozwijającą rozrywkę i wysokiej jakości atrakcje, które zachęcają do nauki i poznawania świata. Nowa strona Kubuś wspiera realizację misji marki i przedstawia ją w sposób nowoczesny i porywający, co przekłada się na wsparcie realizacji celów sprzedażowych.

Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Sferis.pl

Branding i strategia komunikacji dla multibrandowej sieci sprzedaży internetowej

Espiro

Branding i strona WWW dla producenta wózków i fotelików dziecięcych

Galperin

Logotyp i projekt aplikacji mobilnej dla nowoczesnej usługi finansowej

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuje