W ramach wygranego przetargu, nasz klient zwrócił się do nas z zadaniem opracowania nowej strony internetowej marki Kubuś. Strona miała być przeznaczona zarówno dla rodziców, jak i ich dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat. Na rodziców powinny czekać szczegółowe informacje o produktach marki, przepisy na zdrowe posiłki i porady eksperckie. Dla dzieci trzeba było natomiast przygotować Bezpieczną Strefę – pełną interaktywnych atrakcji platformę wspierającą rozwój przez zabawę.
Stanęliśmy przed wyzwaniem zbudowania przemyślanej architektury informacji na stronie i zaprojektowaniem nowych rozwiązań UX/UI, które pozwolą szybko i intuicyjnie poruszać się na stronie zarówno rodzicom, jak i ich dzieciom w wymagającej grupie docelowej 3-6 lat. Odpowiednio dopasowane buttony, rozmieszczenie contentu i jego bajkowy charakter wymagały od nas obudzenia w sobie dzięcięcej wyobraźni.