LoveYo
Podaruj jej LoveYo
Klient
Klient prywatny
Co zrobiliśmy
Strategia komunikacji
Key Visual
Branding & identyfikacja wizualna
Display
Events
Materiały sprzedażowe
Inne materiały BTL
Oznakowanie
LoveYo to nowoczesna marka oferująca mrożone jogurty i desery, która nawiązuje stylistyką do szalonych lat 50. W procesie tworzenia jej wizerunku staraliśmy się w kreatywny sposób podejść do stylistyki tego okresu. Inspiracją dla naszych działań był okres Streamline Moderne oraz trendy pin-up.
Opracowane przez nas elementy identyfikacji wizualnej marki oraz materiały promocyjne i POS mają żywe, pastelowe kolory, charakterystyczne dla epoki lat 40. i 50. Nowym wyzwaniem było dla nas zaprojektowanie i uszycie strojów dla obsługi lokali marki.
Ideą LoveYo było zaistnienie w przestrzeniach największych galerii handlowych w Polsce. W jednej z nich, w Gliwicach, odpowiadaliśmy za oprawę eventu otwarcia oraz działania promocyjne.